Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:59:22 GMT

راهنمای خرید سیستم اعلام حریق تسلا

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۹۵۳۲

راهنمای خرید سیستم اعلام حریق تسلا

شرکت تسلا سال۱۳۷۴ با هدف طراحی و تولید تجهیزات اعلام حریق در شهر تبریز به ثبت رسید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پنتا، محصولات اعلام حریق تسلا از آنجایی که دارای گواهینامه‌های ISO ۹۰۰۱  و ISO ۲۰۰۸ است و مطابق با استاندارد BS ۵۸۳۹ تولید می‌شوند و بخاطر داشتن تاییدیه همیشه مورد استقبال کارشناسان فنی و مورد اعتماد مصرف کنندگان بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات شرکت تسلا شامل پنل مرکزی اعلام حریق، دتکتور دودی، دتکتور حرارتی، شاسی، آژیر و آژیر فلاشر اعلام حریق هستند. در ادامه شما را بیشتر با عملکرد و مشخصات فنی آنها آشنا خواهیم کرد.

پنل اعلام حریق تسلا

اولین دیوایسی که معرفی می‌کنیم کنترل پنل‌های تسلا هستند. این کنترل پنل‌ها از ۲ الی ۱۸ زون تولید می‌شوند و بخاطر طراحی زیبا و کیس فلزی‌شان در هر محیطی (مسکونی،تجاری،صنعتی) استفاده می‌شوند. پنل‌های تسلا ویژگی‌های خاصی دارند که به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم‌:

· قابلیت تست یک نفره یا تست مهندسی

· در هر زون ۲۰ دتکتور دودی و یا۴۰ دتکتور حرارتی می‌توان نصب کرد.

· LED نمایشگر برای اشکالات اتصال کوتاه، قطعی در مسیر سیم کشی و وضعیت دتکتورها

· طراحی و تولید مدارها به صورت SMD

· دارای دو خروجی آلارم

· قابلیت نصب دو باتری ۱۲ولت ۴.۵ آمپر

از دیگر ویژگی‌های کنترل پنل تسلا امکان نصب سیستم تلفن کننده هست، تلفن کننده‌ها نوعی هشدار دهنده هستند که به محض فعال شدن سیستم اعلام حریق با شماره‌هایی که از قبل به آن داده‌ایم تماس میگیرد و وقوع حریق را اعلام می‌کنند.

پنل تسلا بخاطر طراحی زیبا و ابعاد مناسب، زیبایی محل نصب را افزایش می‌دهد. طول آنها۴۰ و عرض آنها ۲۷ و عمق آنها ۹.۵ سانتی متر است.

دتکتور دودی اعلام حریق تسلا

از آنجا که دتکتورهای تسلا با استانداردهای جهانی تولید می‌شوند اصول کار آنها مانند دتکتورهای دودی سایر برندهاست.

به این صورت که در آنها یک منبع تولید نور یا IR LED و یک فتو دیود حساس به نور قرارداده شده که به محض اینکه دود وارد محفظه دتکتور می‌شود، سنسور سایه حاصل از آن را تشخیص داده و به وسیله تغییرات ایجاد شده فرمان وقوع حریق را به کنترل پنل و هشداردهنده‌ها ارسال می‌کند.

از آنجا که ایران چهارفصل دارد تسلا حسگرهای دودی خود را در شرایط کاری ۱۵- تا ۶۰+ درجه سانتی گراد در نظر گرفته که باعث می شود در هر شهر و استانی بتوان از آن استفاده کرد.

 دتکتور دودی یا سنسورهای فتو الکتریک تسلا به خاطر طراحی زیبا و قیمت مناسب  سهم فروش بسزایی در بازار دارند.

ابعاد سنسورهای دودی تسلا ۶ سانتیمتر در ۱۰ سانتیمتر است و ولتاژ کاری آنها ۱۲ الی ۳۰ ولت می‌باشد.

تسلا مدارات دتکتورها را با تکنولوژی SMD تولید می‌کند و امکان نصب چراغ ریموت اندیکاتور را هم دارند و مطابق استاندارد  EN۵۴ طراحی و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

دتکتور حرارتی اعلام حریق تسلا

همانطور که از اسمش پیداست به تغییرات دما یا حرارت ایجاد شده در محیط حساس هستند یعنی دائما دمای محیط را کنترل می‌کنند و به محض اینکه ترمیستور حرارتی درون آنها تغییرات محیط را پردازش کند به کنترل پنل و هشدار دهنده فرمان حریق را صادر می‌کند.

شاسی اعلام حریق تسلا

شاسی‌ها کارشان اعلام حریق دستی است یعنی اگر شخصی حریق را دید با فشار دادن قسمت سفید رنگ روی شاسی به سمت داخل وقوع حریق را به افراد یا اپراتور اعلام حریق اطلاع می‌دهد. رنگ شاسی ها را قرمز در نظر گرفته اند تا به راحتی قابل مشاهده باشند.

شاسی‌های تسلا مطابق استاندارهای EN۵۴ نشکن و قابل ریست(Ressettable) هستند یعنی می‌‍‌توان بعد از هر بار استفاده و فشرده شدن با کلید مخصوصی که در بسته‌بندی شاسی هست آن را ریست کرد و به حالت اولیه برگرداند.

شاسی‌های تسلا دارای تاییدیه سازمان آتش نشانی هستند ولتاژ آنها بین ۲۴ الی ۲۲۰ ولت هست ابعاد آن ۸.۵ در۹ سانتی‌متر است.

آژیر فلاشر اعلام حریق تسلا

آژیر فلاشرها وظیفه هشدار دهنده را در سیستم اعلام حریق به عهده دارند.

وقتی سیگنال حریق از حسگرها به کنترل پنل ارسال می شود، کنترل پنل فرمان وقوع حریق را به هشدار دهنده ارسال می‌کنند و صدای و نور در محیط تحت پوشش پخش می‌شود.

از آنجا که آژیر فلاشرها علاوه بر تولید صدا با تولید نور نیز حریق را اعلام می‌کنند برای افراد ناشنوا یا در محیط هایی که پر سر و صدا هستند نیز مناسب است.

قیمت سیستم اعلام حریق تسلا

قیمت سیستم اعلام حریق تسلا معمولاً متغیر است و نمی‌توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت؛ چراکه قیمت این سیستم‌ها روزانه در حال تغییر است و میزان قیمت نهایی آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

- مدل سیستم

- میزان قابلیت‌های دستگاه

- نوع لوازم جانبی

- میزان گارانتی سیستم و...

اگر قصد خرید سیستم اعلام حریق تسلا را دارید و از میزان قیمت آن بی‌اطلاع هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با فروشگاه اینترنتی پنتا تماس برقرار کنید و از میزان قیمت‌ و مشخصات برند تسلا اطلاع یابید.

پنتا دارای ۲۵ سال سابقه تولید و عرضه محصولات حفاظتی همچون سیستم اعلام حریق، سیستم ضد سرقت، دوربین مداربسته، آنتن مرکزی و... می‌باشد. پنتا در ارائه سیستم‌های خود از لوازم باکیفیت استفاده می‌کند و محصولی با گارانتی را عرضه می‌نماید.

جهت مشاهده و خرید انواع سیستم‌های اعلام حریق می‌توانید به سایت اینترنتی فروشگاه پنتا به آدرس www.panta.ir مراجعه کنید و پس از انتخاب مورد دلخواه آن را به‌صورت اینترنتی سفارش دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت تسلا اعلام حریق وقوع حریق هشدار دهنده کنترل پنل شاسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD

تین نیوز

شرکت بی وای دی  از یک سوپر اتومبیل برقی به نام سوپر ۹ رونمایی کرد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از آخرین خودرو، کمپانی بی وای دی (BYD) در کنفرانس بهاره فانگ چنگ بائو، از سه خودروی برقی جدید رونمایی کرد. این سه خودرو شامل دو شاسی بلند بائو ۳ و بائو ۸ و یک سوپر اسپرت کانسپت به نام سوپر ۹ می شوند. طراح ارشد بی وای دی یعنی آقای ولفگانگ اگرت که سابقه  همکاری با لامبورگینی و آئودی را در کارنامه دارد، در این کنفرانس حضور داشت و مدل های مذکور را رونمایی کرد.

فانگ چنگ بائو زیربرندی لوکس از بی وای دی است که روی تولید شاسی بلندهای برقی تمرکز دارد. این برند تاکنون یک خودرو به نام بائو ۵ (لئوپارد ۵) را به بازار عرضه کرده است. با رونمایی از دو شاسی بلند بائو ۳ و بائو ۸ و همچنین مدل اسپرت سوپر ۹ سبد محصولات این برند بزرگ تر خواهد شد.

فانگ چنگ بائو سوپر ۹ یک خودروی دو نفره زیبا با درهای بازشونده رو به بالاست. در همان نگاه نخست به این خودرو، شباهت زیاد آن به مرسدس SLR مکلارن استرلینگ موس جلب توجه می کند. کابین خلبانی دوگانه و صندلی های فیبر کربنی یکپارچه از جمله ویژگی های شاخص این خودرو هستند.

فرمان سوپر ۹ یادآور فرمان سفینه های فضایی است و دکمه های روی کنسول میانی و فرمان، از خودروهای اسپرت کلاسیک الگوبرداری شده اند.

حجم ویدیو: 3.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504