Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیراندازی اعلام کرد که استعدادهای حاضر در برنامه عصر جدید را این فدراسیون زیر نظر خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی به نقل از خبرگزاری تسنیم، در جریان پخش فصل اول برنامه عصر جدید، محمدمهدی حیدریان با اجرای نمایش زیبا در تیراندازی نظر داوران و مخاطبان این برنامه را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان فدراسیون تیراندازی نیز از این تیرانداز عشایر به‌عنوان یک استعداد یاد کردند و کادر فنی تیم‌های تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی از حیدریان تست گرفتند.

در فصل دوم‌ عصر جدید امین صالحی در تیراندازی شرکت کرد که او نیز با اجرای خود تماشاگران حاضر در سالن و تلویزیون و داوران را متعجب کرد.
علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با تسنیم در این باره اظهار داشت: در شهر رابر کرمان که محمدمهدی حیدریان در آن ساکن است، هیچ امکاناتی برای تیراندازی وجود نداشت. از وی دعوت کردیم تا در فدراسیون حاضر شود و مربیان تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی از وی تست گرفتند. او برای اولین بار تپانچه را به دست گرفته بود، اما متوجه شدیم وی در تپانچه استعداد بیشتری نسبت به تفنگ دارد. او حتی در اهداف پروازی بهتر از دو رشته تفنگ و تپانچه بود.
رئیس فدراسیون تیراندازی افزود: با بضاعت فدراسیون و پیگیری فرماندار، استاندار، اداره ورزش و جوانان و امام جمعه مصمم شدیم تا با تجهیز سالن تیرانداری و اهدای تفنگ به سالن شهرستان، وی را همراهی کنیم. حیدریان با ما در ارتباط است و تمرین می‌کند. امیدوارم به رکوردهای لازم دست پیدا کند و به جمع ملی‌پوشان اضافه شود.
وی درباره امین صالحی تیرانداز استثنایی فصل دوم عصر جدید هم گفت: به نظر کارشناسان و دوستان ارزش کار امین صالحی بسیار بالا بود و ما از کسی که ساچمه مجانی به او می‌داد و زمینه حضور و تمرین وی را با این کار خیر فراهم کرده بود، تشکر کردیم.
دادگر تأکید کرد: آقای پاکدل رئیس فدراسیون هندبال که همشهری صالحی است بسیار پیگیری کرد و قرار شد بعد از کرونا وی با حضور در فدراسیون تست بدهد و از وجودش در تیراندازی استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام از صعود به فینال بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر آقایان، امیرمحمد نکونام با امتیاز ۶۳۰.۲ و تنها با ۰/۳ اختلاف از صعود به فینال باز ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد.

پوریا نوروزیان دیگر نماینده تیرانداز ایران نیز امتیاز ۶۲۳.۱ را ثبت کرد.

از ساعتی دیگر نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ ۱۰ متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

کد خبر 6097303

دیگر خبرها

  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • نکونام از صعود به فینال بازماند
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان