Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، دانشگاه کمبریج که در ۹ سال گذشته همواره صدرنشین بهترین دانشگاه‌های بریتانیا بود، امسال جای خود را به آکسفورد داد و با دو رده سقوط در جایگاه سوم ایستاد. دانشگاه سنت‌اندروز هم بسان گذشته در همان رده دوم قرار گرفت. مهم‌ترین عامل صدرنشینی آکسفورد در رده‌بندی امسال بهبود وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان آن پس از پایان درس خواندن در این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرسه اقتصاد لندن هم مانند آکسفورد و کمبریج در حوزه کارآفرینی برای دانش‌آموخته‌های خود پیشتاز است، در این دوره با جهشی خیره‌کننده از جایگاه ۱۹ به رده پنجم رسید. این بازگشت به جمع ۱۰ دانشگاه برتر بریتانیا پس از پنج سال برای مدرسه اقتصاد لندن رقم خورد. افزایش بازار کار برای دانش‌آموختگان رشته‌های اقتصاد و حقوق و البته گرفتن نمره بسیار خوب از ارزیابی دانشجویان از دلایل اصلی موفقیت این مدرسه است.

گرفتن دانشجویان برتر، بالا بودن سطح آموزش در رشته‌های مهم از جمله اقتصاد، فیزیک و حقوق، میزان اشتغال دانش‌آموخته‌ها شش تا ۱۵ ماه پس از پایان تحصیل، میزان رضایت دانشجویان از عملکرد استادان و خدمات دانشگاه و... از جمله معیارهای انتخاب دانشگاه‌های برتر است.

کد خبر 546427 برچسب‌ها دانشگاه‌های جهان آكسفورد بريتانيا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه های جهان آكسفورد بريتانيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، شفیلد یونایتد پس از شکست سنگین مقابل نیوکسل به اولین تیمی تبدیل شد که در این فصل از لیگ برتر سقوط کرده است. بدین ترتیب شاگردان کریس وایلدر پس از قطعی شدن سقوط از لیگ برتر، فصل آینده در چمپیونشیپ بازی خواهند کرد.

شفیلد در ابتدا مقابل نیوکسل پیش افتاد اما در ادامه با نتیجه 5-1 در ورزشگاه سنت جیمزز پارک شکست خورد. این برد برای نیوکسل یک رکوردشکنی بود چراکه آن‌ها تعداد گل‌های زده به شفیلد را به عدد 13 ارتقا دادند. تا بحال یک تیم لیگ برتری در بازی رفت و برگشت مقابل یک تیم دیگر این تعداد گل به ثمر نرسانده بود.

شفیلد اولین تیمی است که به چمپیونشیپ سقوط کرده و باید دید کدام تیم به آن‌ها می‌پیوندد. برنلی، لوتون تاون و ناتینگهام فارست همگی برای جلوگیری از سقوط می‌جنگند.

در همین حال، لسترسیتی در حال حاضر حضور خود در فصل آینده لیگ برتر را تایید کرده و پس از یک فصل دوری دوباره به سطح اول فوتبال انگلیس بازگشته است.

طی 35 بازی، شفیلدیونایتد 97 گل دریافت کرده و در مقابل 25 شکست تنها به 7 تساوی و سه برد دست پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند