Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:09:40 GMT

آغاز عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری شهرستان لنده

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۰۰۹۹

آغاز عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری شهرستان لنده

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از آغار عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده خبر داد.

"مجید صفایی" با بیان اینکه پروژه گردشگری موگرمون لنده یکی از پروژه های مهم جهش تولید در استان است، افزود: این نخستین پروژه سرمایه گذاری جهش تولید در استان بوده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی میزان سرمایه گذاری این پروژه را ۷۲ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: از مجموع اعتبار اختصاص یافته به اردوگاه گردشگری موگرمون، ۱۵ میلیارد ریال اعتبار ملی، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار استانی و ۱۵ میلیارد ریال سهم سرمایه گذاری بنیاد علوی است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از محل تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری این اداره کل نیز ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات به این پروژه اختصاص یافته است.
صفایی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع اجرا می‌شود، تاکید کرد: در این اردوگاه گردشگری سوئیت های اقامتی، آلاچیق، سکوی نشینمن، رستوران، آبشار مصنوعی، سرویس بهداشتی ایجاد می‌شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: احداث اردوگاه گردشگری موگرمون لنده یکی از ۹ پروژه مصوب شده جهش تولید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بوده که با سرمایه گذاری بنیاد علوی کشور در حال اجرا است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد اردوگاه گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گردشگری موگرمون اردوگاه گردشگری میلیارد ریال سرمایه گذاری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارگران در واحدهای صنعتی و صنفی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه های حمایتی دولت برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، افزایش مبلغ وام های ضروری است.

چراغ سحر تصریح کرد: مبلغ این وامها از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته و بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

چرغ حر اظهار داشت: شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است و بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند، افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی دریافت کرده و از حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی نیز استفاده می کنند.

کد خبر 6094037

دیگر خبرها

  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد