Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز گفت: در شرایط کنونی شرایط حضور دانشجویان مثل سنوات گذشته در سرکلاس‌های درس وجود ندارد.

پیمان دانشکار آراسته روز شنبه ۱۵ شهریور در شورای هم اندیشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز با مراکز تحت نظارت در آستانه پذیرش دانشجو اظهار کرد: مراکز علمی کاربردی البرز در ۲۰۶ رشته مهارتی در ۱۹ مرکز آموزشی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ثبت نام برای ترم جدید از ۱۱ شهریور ماه آغاز شده و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: متقاضیان برای دریافت اطلاعات دقیق برای انتخاب رشته و محل تحصیل خود می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۸۷۲۰۲۶۰ به صورت ۲۴ ساعته تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنند.

وی در ادامه با توضیح درباره نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه در دوران کرونا اظهار کرد: بدیهی است در شرایط کنونی شرایط حضور دانشجویان مثل سنوات گذشته در سرکلاس‌های درس وجود ندارد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه دانشگاه علمی کاربردی مهارت محور است تمهیداتی اندیشیده شده تا دانشجو برای آموزش کمترین لطمه را بخورد و از کیفیت آموزش کاسته نشود.

آراسته تاکید کرد: بر این اساس بنا شده کلاس‌های دروس نظری به صورت مجازی و آنلاین برگزار شود و در خصوص دروس عملی هم باید گفت آن دسته از دروسی که امکان تدریس به شکل مجازی داشته باشند، به صورت آنلاین تشکیل می‌شوند.

این مسئول توضیح داد: دروس عملی که حتما نیاز به حضور در کلاس دارند هم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با تاکید بر حفظ فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز اضافه کرد: با شیوع کرونا آموزش‌ها به سمت الکترونیکی شدن سوق پیدا کرده و مراکز علمی کاربردی هم در صدد تهیه بسته‌های آموزشی با این روش تدریس هستند و ملزم به ایجاد زیرساخت های لازم برای آموزش مجازی شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امیداویم به واسطه اطلاع رسانی مناسب شاهد استقبال زیاد متقاضیان برای ثبت نام در مراکز علمی کاربردی باشیم، افزود: مراکز علمی کاربردی در تلاش هستند تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرده و از روش‌های مختلف در مسیر عمل به رسالت خود که مهارت محوری و کاهش شکاف بین مراکز علمی و بازار کار است، قدم بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز مراکز علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش­ جام جم آنلاین، چندین دهه است که ایالات متحده مانند این روزها صحنه تظاهرات دانشجویان نبوده است. نقطه های قرمزی که روی نقشه مشخص شده، آن دسته از دانشگاه های آمریکا است که پلیس به آن ها حمله ور شده و تعدادی از دانشجویان و اساتید را بازداشت کرده است اما نقاط زردی که روی نقشه روشن شده، مربوط به دانشگاه هایی است که صحنه اعتراضات بوده اما موردی از برخورد خشن پلیس در آن ها ثبت نشده است.

این تظاهرات بی سابقه به منظور اعلام همبستگی با مسئله فلسطین به بیش از ۵۸ دانشگاه، موسسه و دانشکده در سراسر آمریکا راه یافته است اما تظاهرات در برخی از این دانشگاه ها قوی تر و تاثیرگذار تر بود.

دانشگاه اوهایو در ایالت اوهایو در شرق آمریکا شاهد یورش پلیس آمریکا و حمله به دانشجویان اعتصاب کننده بود و عده ای از این دانشجویان بازداشت شدند.

دانشگاه جرج واشنگتن: در نیویورک محوطه دانشگاه جرج واشنگتن مملو از چادرهایی بود که دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه آن ها را نصب کردند. به دانشجویان بیرون دانشگاه اجازه ورود به محوطه دانشگاه داده نشد.

دانشگاه مینه سوتا: در شمال ایالات متحده دانشجویان دانشگاه مینه سوتا به تظاهرات حمایت از فلسطین ملحق شدند و توقف نسل کشی را خواستار شدند.

دانشگاه کالمر: در ایالت تگزاس دانشجویان دانشگاه کالمر به تظاهرات ادامه دادند. این دانشگاه شاهد بازداشت هایی بود که باعث نشد دانشجویان دیگر تظاهرات را از سر نگیرند.

دانشگاه آتلانتا: در دانشگاه آتلانتا در ایالت جورجیا خشونت شدید بود. نیروهای امنیتی  عده‌ای از دانشجویان و اعضای هیئت علمی را بازداشت کردند اما این بازداشت ها تظاهرات و خیزش اعتراضی را در این دانشگاه متوقف نکرد.

دانشگاه کلمبیا: مهم‌ترین دانشگاهی که صحنه تظاهرات دانشجویی بود و در این تظاهرات پیشرو بود، دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک است. دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه شب و روز به برگزاری تظاهرات ادامه می دهند و بازداشت ها سبب نشده است به تظاهرات ادامه ندهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی