Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای افغانستان تاکید کرد که مسئله برقراری آتش‌بس باید از نخستین موضوعات در مذاکرات بین‌الافغانی باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «دبورا لیونز» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای افغانستان از طرف‌های درگیر در جنگ این کشور خواست تا خشونت‌ها را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که یکی از نخستین موضوعات در مذاکرات بین‌الافغانی باید برقراری آتش‌بس بشردوستانه باشد.

«کلی کرافت» نمایندۀ دائم آمریکا در سازمان ملل نیز اظهار داشت که خرابکاران قصد صدمه زدن به روند صلح افغانستان را دارند و از دولت افغانستان و طالبان خواست تا به آن‌ها این فرصت را ندهند.

به گزارش «طلوع نیوز»، «انا استیوگنیوا»، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نیز گفت: افغانستان اکنون در یک مقطع حساس است و ما گواه یک فرصت هستیم که آرزوی درازمدت مردم افغانستان برای صلح است. اکنون زمان تمرکز روی تلاش‌ها برای صلح و مصالحه ملی است که به پایان جنگ درازمدت و احیای یک افغانستان متحد، دموکراتیک و صلح آمیز بینجامد.

عبدالله: اگر نیاز باشد قانون اساسی در نتیجه مذاکرات بین‌الافغانی تعدیل می‌شوددولت افغانستان و طالبان در مذاکرات احتمالی 2 روز آینده چه می‌خواهند؟تعویق سفر هیئت افغانستان به قطر/ طالبان فهرست زندانیان آزاد شده را تایید نکرده است

«گنگ شوانگ» معاون نماینده دائم چین در سازمان ملل نیز درباره مذاکرات پیش‌رو گفت: اوضاع امنیتی افغانستان به مذاکرات بین‌الافغانی بستگی دارد، مذاکرات باید به‌گونه‌ای باشد که در برابر صلح و امنیت در افغانستان مشکلات دیگر به وجود نیایند؛ از بحران داخلی باید جلوگیری شود.

انتهای پیام/.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط طالبان سازمان ملل اخبار "افغانستان" بیشتر بخوانید... ماکرون: طالبان با اعلام آتش‌بس به تعهداتش در روند صلح عمل کند «آتش‌بس» اولویت مهم دولت افغانستان در مذاکره با طالبان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ماکرون: طالبان با اعلام آتش‌بس به تعهداتش در روند صلح عمل کند «آتش‌بس» اولویت مهم دولت افغانستان در مذاکره با طالبان واژه های کاربردی مرتبط طالبان سازمان ملل اخبار "افغانستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ واکنشی آمریکایی به توئیت ریاکارانه ترامپ درباره "نوید افکاری": باعث فروپاشی زندگی ۸۰ میلیون نفر شدید! ۲ عراق|هشدار صریح یک گروه مقاومت به سازمان ملل درباره همکاری با نظامیان تروریست‌ آمریکایی ۳ ترامپ: تاکنون هیچ مدرکی دال بر مسمومیت الکسی ناوالنی به دست نیاورده‌ایم ۴ تشدید درگیری ریاض و ابوظبی بر سر جزیره «سقطری» یمن ۵ پنتاگون: چین بزرگترین نیروی دریایی جهان را در اختیار دارد ۶ سیطره شبه‎ نظامیان تحت حمایت آمریکا بر ده‌ها مدارس دولتی در شمال سوریه ۷ عراق|حشد شعبی: بازار سیاه تسلیحات جهان در خدمت داعش است ۸ انگلیس بدهی خود به ایران را پذیرفت مهمترین اخبار بین الملل اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران خطیب زاده: نشست گروه‌های فلسطینی نشانه هوشمندی برای مقابله با رژیم صهیونیستی است عراق|نشست پارلمان برای اصلاح قانون انتخابات/ ضرب‌الاجل عشایر و موکب‌ها به رسانه هتاک برای عذرخواهی چشم طمع امارات به جزیره سقطری یمن؛ افسران اماراتی و اسرائیلی در این جزیره به دنبال چه هستند؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲هزار تومان واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن ‌/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان سازمان ملل اخبار افغانستان طالبان سازمان ملل اخبار افغانستان مذاکرات بین الافغانی دولت افغانستان سازمان ملل آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور

در پی اقدامات لازم از سوی ایران ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان دستگیر شده بودند، آزاد شدند.

گفتنی است، عصر امروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان‌ سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان