Web Analytics Made Easy - Statcounter

پریسا قاسمی رئیس فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور بازسازی و نوسازی ناوگان فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری در آیینی ۲۵ دستگاه آمبولانس‌های جدید مجهز به شاخص‌های استاندارد (A - ۱) در مدار عملیات قرار گرفت.

او افزود: نوسازی و روزآمد سازی ناوگان آمبولانسی این واحد در شرایط کنونی و با توجه به گستره عملیاتی شامل ۷۵ دستگاه آمبولانس استاندارد است که در گام نخست ۲۵ دستگاه برای اعزام به موقعیت‌های دکل‌های حفاری تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی بیان داشت: ۲ مناقصه دیگر نیز برای ۵۰ دستگاه آمبولانس در مراحل انجام است و با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت مبنی بر برخوردار بودن آمبولانس‌ها به آخرین تجهیزات فوریت‌های پزشکی، جایگزینی آمبولانس‌های جدید از طریق برون سپاری در دستور کار قرار گرفته است.

مهرداد شریفی مشاور بهداشتی و سلامت استاندار خوزستان گفت: منابع انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان است و سلامت کارکنان در مراکز صنعتی همانند شرکت ملی حفاری ایران که نقش محوری در تولید و اقتصاد ایفا می‌کند باید در اولویت همه امور قرار گیرد که در این ارتباط شاهد پی جویی‌های موثر و مستمر مهندس موسوی مدیرعامل این شرکت در تحقق این امر هستیم.

او اظهار کرد: این اقدامات ارزشمند سرمایه گذاری برای شرکت است، زیرا سلامت کارکنان تضمین و موجب دلگرمی و انگیزش بیشتر در میان آنان می‌شود.

در این آیین که در ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد دکتر مهرداد شریفی مشاور بهداشتی و سلامت استاندار خوزستان، امیر افضلی نیا بازرس ویژه استانداری در ستاد کرونا، معاون مدیرعامل در امور فنی و مهندسی، مدیران منابع انسانی، مالی و HSE، رئیس دفتر مدیر عامل و جمعی از مسئولان شرکت حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمبولانس استاندارد فوریت های پزشکی دستگاه آمبولانس شرکت ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه