Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:52:06 GMT

محمدعلی نجفی رئیس هیأت مدیره خانه سینما و قائم مقامی سخنگو شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۰۴۱۴

محمدعلی نجفی رئیس هیأت مدیره خانه سینما و قائم مقامی سخنگو شد

‍‍‍‍‍‍

اعضای جدید خانه سینما سمت‌های خود را شناختند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سمت‌های جدید خانه سینما اعلام شد. به نقل از روابط عمومی خانه سینما، علی قائم مقامی سخنگوی خانه سینما اعلام کرد:

نخستین نشست پانزدهمین هیأت مدیره خانه سینما روز شنبه پانزدهم شهریور ماه برگزار شد و پس از گفت‌وگو و تبادل نظر در خصوص وظایف پیش روی هیأت مدیره، انتخابات داخلی صورت پذیرفت که برمبنای آن آقایان محمدعلی نجفی به عنوان رئیس، علیرضا نجف‌زاده به عنوان نایب رئیس، روانبخش صادقی به عنوان دبیر و علی قائم مقامی به عنوان سخنگوی هیأت‌مدیره خانه سینما برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجمع عمومی بیستم مرداد ماه سال جاری که با حضور اصناف و تشکل‌های جامعه اصناف سینمای ایران برگزار شد، علیرضا نجف‌زاده، روانبخش صادقی، پژمان مظاهری‌پور،محمدعلی نجفی، بهمن اردلان، آتیلا پسیانی،علی قائم‌مقامی، به عنوان اعضای هیأت مدیره و کامران ملکی نیز به عنوان بازرس خانه سینما انتخاب شدند.

همچنین علی نیک‌رفتار و مرتضی شایسته به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره و مسعود شرفی‌کیا به عنوان علی‌البدل بازرس در این جمع حضور دارند.

اعضای جدید خانه سینما

حضور مجیدی و عوامل «خورشید» در ونیز

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران سینما بیشتر بخوانید... کرونا مینی سریال «خاور باردم» را تعطیل کرد آلن ریچسون در نقش جدید «جک ریچر» قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرونا مینی سریال «خاور باردم» را تعطیل کرد آلن ریچسون در نقش جدید «جک ریچر» واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران سینما پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ گپ و گفت تسنیم با عوامل سریال "شرم"/ سریالی که بازیگران قدیمی سینما را به تلویزیون برگرداند ۲ حضور مجیدی و عوامل «خورشید» در ونیز ۳ خلبان محمدیوسف احمدبیگی به همرزمان شهیدش پیوست ۴ دخترانی که سر از داعش درآوردند ۵ بتمن به کرونا مبتلا شد ۶ چرا فیلم بهروز افخمی درباره شهید عراقی ناتمام ماند؟/ حاج مهدی از معدود افراد قابل احترام در طیف‌های مختلف است ۷ مسیری که اسیران کربلا تا شام طی کردند/ چه زمانی اسیران عاشورا به کربلا برگشتند؟ ۸ جدول هفتگی آموزش تلویزیونی دانش‌آموزان دوره ابتدایی اعلام شد مهمترین اخبار فرهنگی امنیت آسمان امروز ایران مرهون رشادت‌های شهید سلیمانی است/ ادبیات مقاومت در منطقه را "جمهوری اسلامی" تولید کرد سؤال فاطمه گودرزی از مدیران تلویزیون: چرا قصه‌های ضعیف را تصویب می‌کنید؟/ دوست ندارم به هر قیمتی روی آنتن باشم از «مجلس» اردوزبان‌ها تا «ماتم» هندوها بر عزای امام حسین(ع)/ «بندی از ترکیب‌بند محتشم هستیم ما» جزئیات شهادت ۱۱ جانباز ۷۰ درصد در کشور+عکس مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲هزار تومان واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن ‌/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران سینما سینمای ایران سینما قائم مقامی خانه سینما هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی