Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در بازدید از یک واحد تولید لوازم برقی در منطقه ویژه اقتصادی پیام که روز شنبه صورت گرفت، با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی پیام می تواند موتور محرکه توسعه و پیشرفت استان البرز باشد، افزود: بر این اساس می تواند در راستای کمک به شکوفایی اقتصاد کشور و ایفای نقش بر روند فعالیت های اقتصادی پایتخت موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این واحد تولیدی کار فوق العاده و حائز اهمیتی صورت گرفته که عمده اقدامات اجرایی آن از تیر ماه ۹۷ آغاز شده است.
شهبازی گفت: سرمایه گذار بسیار پرتوان و علاقمندی در این منطقه وارد عمل شد تا در تولید لوازم خانگی در این شرایط تحریم با تنگناهایی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند، راهگشا باشد و نیاز کشور را در کالاهایی که عمدتا وارداتی هم بودند، تامین کند.
وی افزود: اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این واحد صرف شده است و در این شرایط شیوع کرونا با توجه به نیاز مردم با تعداد ۳۰۰ نفر پرسنل آموزش دیده و تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی و همین مقدار نیز یخچال با فناوری های روز دنیا فعالیت می کند.
استاندار البرز اضافه کرد: اکنون محصولات این واحد بیش از ۲۵ درصد نیاز بازار را تامین می کند و در فازهای بعدی خط تولید کولر گازی را نیز راه اندازی خواهد کرد.
وی گفت: مشکل این واحد در خصوص تامین برق است که امید است پس از این بازدید با پیگیری جدی برای رفع این نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.
شهبازی افزود: این اقدام بزرگ و ماندگار در این منطقه صورت گرفت که از تلاش های مدیرعامل منطقه فرودگاهی و ویژه اقتصادی پیام و تمامی سهام داران این واحد بزرگ که در بورس نیز فعالیت دارد، قدردانی می کنم.
وی گفت: مقرر شد که روز پنجشنبه این واحد بعنوان هدیه ای از سوی بخش خصوصی به مردم به صورت رسمی با حضور رییس جمهور محترم افتتاح شود.

48

کد خبر 1429138

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم

پروژه اومااویا در ۲۳۰ کیلومتری شرق «کلمبو» پایتخت کشور سریلانکا به اجرا درآمده است. با افتتاح این پروژه ظرفیت آب مازاد رودخانه‌های استان «اووا» (Uva) برای توسعه کشاورزی منطقه کم‌آب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همزمان ظرفیت تولید ۱۲۰ مگاوات برق عملیاتی می‌شود.

 تولید ۲۹۰ گیگاوات ساعت انرژی در سال، تامین آب مورد نیاز پنج‌هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه خشک جنوب شرقی سریلانکا و انتقال ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب از منطقه پُرباران به مناطق خشک، از جمله اهداف این پروژه است که به همت متخصصان و مهندسان ایرانی در کشور سریلانکا اجرا شده و با حضور مقامات دو کشور ایران و سریلانکا به‌ صورت رسمی افتتاح شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت