Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-09@02:12:47 GMT

پنج قاب از ۳۰ سالگی پدرخوانده ۳

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۰۵۶۰

پنج قاب از ۳۰ سالگی پدرخوانده ۳

همشهری آنلاین - مهدی تهرانی: پدرخوانده محصول ۱۹۷۲ چنان جایگاه رفیعی از لحاظ ماهیت، محتوا و فرم و فضا نسبت به دو دنباله بعدی خود دارد که ممکن است حتی قابل محاسبه نباشد. با این حال، از منظر مختلف این روایت خلاق «ماریو یوزو» و فرانسیس فورد کاپولا قابل بررسی‌های عمیق است. این آثار در ردیف فیلم‌های ناب قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از تماشاگران حتی دیالوگ این فیلمها را از حفظ هستند و با صحنه‌ها و سکانس‌های مختلف آن چنان همذات‌پنداری کرده‌اند که گویی سال‌هاست زندگی بدون یادآوری آن نماها برایشان غیرممکن می‌شد.

 بررسی نوع و سبک و شیوه بازیگری مارلون براندو، آل پاچینو و رابرت دنیرو از موارد جذاب پدرخوانده‌هااست. مقایسه نحوه بازیگری این ۳ در سه گانه پدرخوانده، شباهت و تفاوت‌های تکنیک بازیگری‌شان و این که سیر تکاملی بازیگری این سه؛ حال که مارلون براندو ۱۶ سال است که از دنیا رفته و دو نفر دیگر هر دو به سنین پیری رسیده‌اند دارای چه آیتمها و المنت‌هایی شده، خود می‌تواند بهانه‌ای برای یک نوشتار فنی و موشکافانه باشد. به مناسبت ۳۰ سالگی پدرخوانده ۳، پنج  قاب از این اثر ماندگار را در ادامه ببینید:

آل پاچینو و اندی گارسیا دایان کیتون، سوفیا کاپولا و آل پاچینو سوفیا کاپولا دختر فرانسیس فورد کاپولا در نقش ماری کورلئونه دایان کیتون و آل پاچینو آل پاچینو و اندی گارسیا

کد خبر 546143 برچسب‌ها سینمای جهان مهدی تهرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان مهدی تهرانی آل پاچینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 12 ولادیمیر پوتین، این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین در کرملین برگزار شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • چین و بازیگری جهانی؛ ۱۲ محور پکن برای پایان جنگ اوکراین
  • چگونه کلاس اولی‌ها را ثبت نام کنیم+فیلم
  • رکوردشکنی آخرین بازمانده؛ متس هوملس در 35 سالگی آقایی می‌کند
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری
  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • ماموگرافی برای غربالگری سرطان از ۴۰ سالگی
  • پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی آسمانی شد
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • درگذشت بازیگر «تایتانیک» و «ارباب حلقه‌ها» در ۷۹ سالگی