Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشریه الشرق الاوسط در گزارشی می‎گوید که تحقیقات در پرونده انفجار در بیروت شامل وزرا و مقام های لبنانی نیز خواهد بود. تاریخ انتشار: 14:45 - 15 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۳۰۶۶

خبرگزاری میزان – تحقیقات در مورد انفجار «بیروت»، پایتخت لبنان، شامل وزرا و مقامات این کشور نیز خواهد بود.   به گزارش «الشرق الاوسط»، تحقیقات قضایی در مورد پرونده بمبگذاری در بندر بیروت در ۴ آگوست (۱۴ مرداد) که مرگ ۱۹۱ لبنانی و زخمی شدن ۶ هزار نفر را به دنبال داشت، همچنان ادامه داشته و ابعاد گسترده تری یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در همین راستا «فادی صوان»، بازپرس قضایی لبنان ضمن حضور در دفتر نخست وزیری به اظهارات «حسان دیاب»، رییس کابینه پیشبرد امور در مورد مکاتبات انجام شده با وی در مورد این مکاتبات انجام شده در مورد این محموله، پیش از انفجار گوش داد.   انتظار می‌رود ۲ هفته آینده برای این پرونده و مقام‌های لبنانی حیاتی باشد؛ چرا که بازپرس دادگستری این کشور، ۴ شاهد را برای ارائه توضیحات در روز دوشنبه احضار کرد. بیشتر بخوانید:  کشف حدود ۵ هزار تن نیترات آمونیوم در نزدیکی بندر بیروت  اعلام آمادگی کانادا برای مشارکت در تحقیقات درباره انفجار بیروت منابع آگاه می‌گویند بازپرس قضایی لبنان طی ۲ هفته آینده جلسات فشرده‌ای برگزار خواهد کرد و طی آن با افراد مرتبط با پرونده از جمله سران امنیتی و سیاسی، قضات و کارکنان بندر که از وجود نیترات آمونیوم در بندر مطلع بودند، صحبت خواهد کرد.   در همین حال ارتش لبنان نیز که به تازگی یک محموله ۴ تنی نیترات آمونیوم را در نزدیکی بندر بیروت کشف کرده، می‎گوید اعضای یک گروه تروریستی را که قصد اجرای حملاتی در این کشور داشتند، بازداشت کرده است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لبنان لبنان بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد