Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سناتور «برنی سندرز» در مصاحبه با پولیتیکو به مردم آمریکا هشدار داد نسبت به کارشکنی انتخاباتی ترامپ و احتمال امتناع او از خروج از قدرت در صورت شکست در انتخابات آماده باشند.

وی در ادامه از کنگره و رسانه‌های آمریکا خواست هم اکنون در مورد مواجهه با این سناریوی احتمالی آمادگی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندرز با اشاره به اظهارنظر اخیر ترامپ در کنگره جمهوریخواهان خاطرنشان کرد: این یک گمانه‌زنی بی‌پایه و اساس نیست. ترامپ مدعی شده تنها راه اینکه وی شکست بخورد، تقلب در انتخابات است. رئیس‌جمهور آمریکا همچنین احتمال امتناع از پدیرش شکست انتخابات را به صورت ضمنی در مصاحبه اخیرش با فاکس نیوز مطرح کرده است.

برنی سندرز گفت که به دنبال افزایش سطح آگاهی مردم آمریکا نسبت به مقاومت ترامپ در برابر عدم کناره‌گیری از قدرت است و قصد دارد در آینده نزدیک در این رابطه سخنرانی کند.

لازم به ذکر است انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ سوم نوامبر (حدود دو ماه دیگر) برگزار می شود اما با توجه شیوع کرونا و اینکه قرار است بخش عمده فرایند رای گیری به صورت پُستی انجام شود، مقامات کارولینای شمالی از شب گذشته ارسال برگه های رای برای افرادی که خواستار مشارکت پستی در انتخابات هستند را آغاز کرده اند.

کد خبر 5015983

منبع: مهر

کلیدواژه: برنی سندرز ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عراق فلسطین لبنان ایران عربستان سعودی ترکیه دونالد ترامپ مدیترانه شرقی امانوئل ماکرون عادی سازی روابط با اسرائیل سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی محامی صبح شنبه در همایش استانی خیرین مدرسه یار ضمن قدردانی از حضور و مشارکت خیرین در برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت، افزود: دستگاه آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما می‌باشد و کاری که خیرین در حوزه تعلیم و تربیت انجام می‌دهند از جهات مختلف ارزشمند است.

وی ادامه داد: انجام کار خیر در حوزه آموزش و پرورش نیز دارای ارزش افزوده هست، به خصوص که این کار در یک استان پهناور همچون سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد چرا که این خطه، دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی بوده و یکی از این ظرفیت‌ها وجود نیروهای با استعداد هست که متأسفانه به درستی شکوفا نشده و مورد استفاده قرار نگرفته و نیازمند توجه ویژه است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: خیرین باید قدر خود را بدانند و خداوند متعال را برای این نعمت، موهبت و لطفی که شامل حالشان کرده شکرگزاری کنند.

وی اضافه کرد: مهم‌تر از توسعه کمی مدارس کیفیت بخشی به آن‌هاست و در این خصوص نیازمند استفاده از نیروهای توانمند و با تجربه هستیم که از جمله کمبودهای ماست و باید در راستای آموزش نیروها برنامه‌ریزی صورت گیرد و باید دقت کنید که مدارس پس از ساخت رها نشوند و در گام بعد باید تلاش کنید تا کیفیت خدمات در مدارس ارتقا پیدا کند.

محامی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یک استان پهناور است و بسیاری از روستاها پراکنده هستند و طبعأ ساخت مدارس در همه این نقاط امکان پذیر نیست و باید در نقاطی با تمرکز جمعیت ساخت مدارس شبانه‌روزی را دنبال کنیم که در این صورت با توجه به حضور دانش آموزان در مدارس فرصت تعلیم و تربیت بیشتر به صورت شبانه روزی وجود دارد.

کد خبر 6089702

دیگر خبرها

  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا