Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان تهران به صورت از پیش اعلام نشده از شعب دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین بازدید به عمل آورد. تاریخ انتشار: 14:59 - 15 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۳۰۸۴

خبرگزاری میزان - محمدجواد حشمتی مهذب، رییس کل دادگستری استان تهران به صورت از پیش اعلام نشده از شعب دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری استان تهران در این بازدید ضمن حضور در کلیه شعب و گفت‌وگو با قضات و کارکنان از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و مسائل و مشکلات موجود را بررسی کرد.   بیشتر بخوانید: رییس کل دادگستری استان ایلام از دادگاه‌های عمومی و انقلاب بازدید کرد طی این بازدید تعدادی از مراجعان مطالب و درخواست‌های خود را به صورت چهره به چهره با رییس کل دادگستری تهران مطرح کردند و حسب مورد در خصوص خواسته‌های قانونی آنان دستورات مقتضی صادر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری تهران بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...

به گزارش همشهری آنلاین، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله

اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا

کد خبر 848989 منبع: تسنیم برچسب‌ها دختران خبر ویژه دادستانی هلال احمر

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران