Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- چند روز دیگر به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده تا هفتمین نماینده گلستان از حوزه انتخابیه غرب استان راهی بهارستان شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرترکمن، دوم اسفندماه سال گذشته یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در 7 حوزه انتخابیه استان گلستان هم با مشارکت خوب مردم این استان برگزار شد و در نهایت 6 نماینده راهی بهارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه انتخابیه غرب استان گلستان که شامل 4 شهرستان کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان است دو نفر از داوطلبان به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

انتخابات 21 شهریورماه اما در سایه شیوع کرونا برگزار خواهدشد و الزامات خاص به خود را به ویژه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد.

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در اهواز آغاز شد/ اختصاص 2 شعبه سیار اخذ رای برای بیماران کروناییاختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلمانتخابات دور دوم مجلس 21 شهریور ماه به مدت 10 ساعت برگزار می‌شود

براساس تقویم انتخابات، تبلیغات نامزدهای انتخابات از روز 13 شهریورماه به مدت یک هفته آغاز شده و 24 ساعت مانده به آغاز رأی‌گیری به اتمام می‌رسد.

تبلیغات کاندیداها نیز در این شرایط کرونایی تغییر کرده است، دیگر خبری از برپایی ستادهای تبلیغاتی در گوشه و کنار شهرها و روستاها نیست بلکه تبلیغات در بستر فضای مجازی و البته برنامه‌های صداوسیمای مرکز استان در حال انجام است.

به رغم اینکه انتظار می‌رفت همه‌گیری کرونا، تب انتخاباتی را در غرب استان فرو بنشاند اما حمایت گروه‌ها و جریان‌های مختلف از دو نامزد باقی مانده در این رقابت‌ و همچنین گسترش استفاده از فضای مجازی به ویژه در ماه‌های اخیر، تنور انتخاباتی را در غرب گلستان همچنان گرم نگه داشته است.

حمیدرضا ملک حسینی، دبیر ستاد انتخابات استان از تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات 21 شهریورماه در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان خبر داد و گفت: برای انتخابات پیش‌رو تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی گفت: ضدعفونی شعبه‌های اخذ رأی، پیش بینی برخی شعبه‌ها در فضای باز، استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده، عدم استفاده خودکار مشترک و استامپ از موضوعاتی است که نسبت به آن تأکید داریم.

ملک حسینی با اشاره به تدارک 244 شعبه اخذ رای در 4 شهرستان غرب استان افزود: فاصله‌گذاری فیزیکی در شعبه‌ها رأی‌گیری رعایت می‌شود و یک نفر از شبکه بهداشت در هر شعبه برای بررسی وضعیت رعایت پروتکل‌ها حضور خواهد داشت.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان هم با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در زمان تبلیغات انتخابات که تا صبح روز بیستم شهریورماه ادامه دارد همه ملزم هستند که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند. در این مدت تبلیغات برگزاری تجمعات ممنوع است و تبلیغات صرفا در بستر فضای مجازی و صداو سیمای مرکز استان انجام می‌شود.

وی این هشدار را هم به کاندیداها و طرفداران آنان داد که فعالیت‌های آنان در فضای مجازی هم رصد می‌شود و باید در این ایام صرفا به بیان برنامه‌های خود بپردازند و از تخریب و توهین به یکدیگر خودداری کنند.

بهمنی‌نژاد بیان داشت: در این مرحله از انتخابات بیش از یکهزار نفر از عوامل نظارتی شامل هیئت‌های نظارت، بازرسان و ناظران صندوق‌های رأی، نظارت بر انتخابات مرحله دوم را برعهده خواهند داشت.

وی گفت: برنامه تبلیغاتی دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه غرب استان نیز به صورت برابر هرکدام در مجموع به مدت 180 دقیقه از صدا و سیمای مرکز استان در ایام تبلیغات انتخابات پخش خواهد شد.

در 21 شهریورماه از بین جلال ایری کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای جبهه انقلاب و رجب محمد‌آبادی که مورد حمایت برخی گروه‌ها و سیاسیون قرار دارد، یکی از آنان راهی بهارستان خواهد شد و مردم غرب گلستان نماینده خود را برای مدت 4 سال خواهند شناخت.

*جدول زمانبندی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای حوزه انتخابیه غرب گلستان در صداوسیمای مرکز گلستان

نام نامزدبرنامهتاریخساعتآقای جلال ایری

پخش از سیمای مرکز گلستان

پخش از سیمای مرکز گلستان

پخش از سیمای مرکز گلستان

پخش از صدای مرکز گلستان

پخش از صدای مرکز گلستان

پخش از صدای مرکز گلستان

1399.6.13

1399.6.16

1399.6.18

1399.6.15

1399.6.17

1399.6.19

22:20

 

 

8:35

آقای رجب محمدآبادی

پخش از سیمای مرکز گلستان

پخش از سیمای مرکز گلستان

پخش از سیمای مرکز گلستان

پخش از صدای مرکز گلستان

پخش از صدای مرکز گلستان

پخش از صدای مرکز گلستان

1399.6.15

1399.6.17

1399.6.19

1399.6.13

1399.6.16

1399.6.18

22:20

 

 

8:35

انتهای پیام/581/ی

R41471/P/S6,70/CT7 بیشتر بخوانید... تمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات مرحله دوم مجلس در ایلام اندیشیده شد افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید یکی از مسائل مورد توجه دست اندرکاران امر انتخابات باشد ۲۱ شهریور برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در «میانه»؛ تبلیغات فقط در فضای مجازی و صداوسیما قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات مرحله دوم مجلس در ایلام اندیشیده شد افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید یکی از مسائل مورد توجه دست اندرکاران امر انتخابات باشد ۲۱ شهریور برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در «میانه»؛ تبلیغات فقط در فضای مجازی و صداوسیما پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی ۲ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۳ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۴ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۵ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند ۶ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۷ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد ۸ تداوم همکاری تراکتور با الهامی/ آغاز نقل و انتقالات پس از جلسه هیئت‌مدیره با زنوزی مهمترین اخبار استانها واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند انهدام باند فساد اقتصادی در جنوب استان کرمان / بازد‌اشت ۳ نفر به اتهام پولشویی، اختلاس و تحصیل مال نامشروع نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲هزار تومان واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صدای مرکز گلستان پخش صدای مرکز گلستان پخش حوزه انتخابیه غرب تمهیدات لازم رعایت پروتکل ها دوم انتخابات فضای مجازی دوم مجلس غرب استان مرحله دوم دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم