Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بابک مرادی وینگر  ماشین‌سازی و سید احمد موسوی دفاع راست گل گهر سیرجان با وجود اینکه جزو ستاره های لیگ برتر محسوب نمی‌شوند اما برای استقلالی ها نامی آشنا هستند. بازیکن تکنیکی و چپ پای ماشین‌سازی سه سال قبل مورد توجه استقلال و سرمربی وقت آبی ها یعنی علیرضا منصوریان قرار گرفت که این انتقال در آن زمان انجام نشد و مرادی که در آن زمان ۲۵ سال داشت در سبد خرید آبی ها جای نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا چند سال پس از آن روزها بار دیگر نام مرادی در لیست خرید استقلال قرار گرفته است. بازیکنی که بعید است به خودی خود توجه احمد سعادتمند و همکارانش را به خود جلب کرده باشد و احتمالا از جایی مشاوره یا لیست خرید دریافت کرده است. بازیکنی که در سال ۹۶ مورد توجه علیرضا منصوریان بود بازهم مورد توجه این تیم قرار دارد!

درست مثل سید احمد موسوی که در سال ۹۷ و زمانی که بازیکن گسترش فولاد بود در لیست خرید استقلال و علیرضا منصوریان قرارداشت. بازیکنی که سابقه بازی در آکادمی باشگاه استقلال را دارد و در آن زمان که آبی ها خسرو حیدری پا به سن گذاشته و وریا غفوری مصدوم و نا آماده را در سمت راست داشتند به دنبال خرید دفاع راست تیم تبریزی رفتند که این انتقال در نهایت عقیم ماند و به نتیجه نرسید. حالا هم بابک مرادی و هم احمد موسوی که قبلا در لیست خرید منصوریان بودند در سر لیست خرید های استقلال قرار گرفته اند و اگر اتفاق خاصی نیافتد در بین اولین خریدهای آبی پوشان جای خواهند گرفت. این ۲ بازیکن فارغ از کیفیت فنی که دارند گمنامتر از این بودند که مسئول انتخاب آنها مدیران غیرفوتبالی استقلال باشند. 

در چنین شرایطی که شایعه بازگشت منصوریان به نیمکت استقلال مطرح است چنین اتفاقی می تواند جالب توجه باشد. البته شاید هم  او فقط به دلیل دوستی که با مهدی عبدیان و احمد سعادتمند دارد یکی از کسانی است که به مدیران باشگاه مشاوره و راهنمایی می دهد تا نقاط ضعف خودشان را برطرف کنند. فعلا چیزی قطعی یا منتفی نشده و بازار شایعات هم داغ است. هرچه که باشد قرار گرفتن نام ۲ بازیکن مورد نظر منصوریان در لیست خرید آبی ها اتفاقی است که نمی شود به سادگی از کنار آن گذشت. مثل آبی پوش شدن مرتضی تبریزی در لیگ هجدهم در حالی نامش در بین خرید های مورد نظر منصوریان برای لیگ هفدهم قرار داشت.

کد خبر 546410 برچسب‌ها فوتبال - نقل و انتقال ایرانی مربی - علیرضا منصوریان باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال نقل و انتقال ایرانی مربی علیرضا منصوریان باشگاه استقلال علیرضا منصوریان لیست خرید آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیأت اجرایی این تشکل و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

بیشتر بخوانید؛ فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران

اسامی به ترتیب بالاترین آرا مأخوذه در دور اول عبارتند از:

۱- احمد نادری

۲- سمیه رفیعی

۳- حسین نجابت

۴- عبدالحسین روح الامینی

۵- ابوالقاسم جراره

۶- زهره سادات لاجوردی

۷- علیرضا سلیمی

۸- صالح اسکندری

۹- محمدحسین حسین زاده بحرینی

۱۰- سمیه گلپور چمرکوهی

۱۱- علی اصغر پورمحمدی

۱۲- علی طهرانی مقدم

۱۳- سید نظام الدین موسوی

۱۴- مجتبی رحماندوست

۱۵- مهدی شریفیان

۱۶- غلامحسین رضوانی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229463 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران