Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد-مدیر کل کمیته امداد استان یزد از برگزاری ۲۱ روزه‌ رزمایش مواسات و همدلی با موضوع شور عاطفه به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،«محمد شجاعان» بابیان اینکه پنج هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: با توجه به تقارن «شور عاطفه‌ها» با ایام برگزاری رزمایش مواسات و همدلی از شنبه ۲۲ شهریورماه لغایت جمعه یازدهم مهرماه سال جاری به مدت ۲۱ روز، این رزمایش با موضوع شور عاطفه با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانش آموزان نیازمند نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش‌آموز در پی درگیری با همکلاسی‌اش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیری شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

 وی افزود: متاسفانه فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان، با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد 14 ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز