Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@08:30:08 GMT

خیز گل‌گهر سیرجان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۰۹۴۵

ساعت 24-تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان یکی از نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر فوتبال ایران است که در دومین سال حضور خود برای قدرتنمایی بیشتر در لیگ دورخیز کرده است.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان که سال گذشته برای نخستین بار در لیگ برتر کشور حضور داشت، برنامه خود را برای بقا در لیگ آماده کرده بود. ابتدا با حضور وینگو بگوویچ نتوانست نتایج مطلوب را کسب کند و روند نزولی را داشت اما در یک انتخاب هوشمندانه مجید جلالی قدیمی ترین مربی لیگ برتر را جذب کرد  و در نهایت توانست با آقای معلم به این اتفاق مهم دست پیدا کند و در نهایت با ۳۰ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اما مدیران باشگاه گل گهر که عزم خود را برای حضور مقتدر گل‌گهر در دومین حضور این تیم در لیگ برتر جزم کرده اند، با یک بمب خبری وارد این عرصه شدند. گل گهری‌ها پس از مذاکرات و گفت و گو با برخی از مربیان بزرگ کشور در نهایت با امیر قلعه نوعی به عنوان سرمربی این تیم به توافق رسیدند و این مربی خوش نام و نشان و باسابقه را جذب کردند.

امیر قلعه نویی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر با پنج عنوان قهرمانی با تیم های استقلال و سپاهان است در چند روز گذشته دستیاران خود را در این تیم انتخاب به مدیران باشگاه برای عقد قرار داد معرفی کرد. سرمربی گل گهر سیرجان، سعید الهویی، امیر میرزاییان، جلال امیدیان و پپه (مربی بدنساز پرتغالی) را به عنوان دستیاران خود در این تیم انتخاب کرده است.

 با این اتفاق می‌توان گفت اولین گام برای به تحقق رساندن هدف مدیران باشگاه برای حضوری مقتدر و احتمالا آسیایی شدن این تیم به خوبی برداشته شد و حال باید منتظر جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی و همچنین بازی‌های در پیش رو برای این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: گل گهر سیرجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، مارینو پوشیچ، دستیار سابق آرنه اسلوت، پیشنهاد این مربی هلندی برای فعالیت در باشگاه لیورپول را رد کرده است. پوشیچ یکی از مربیان فاینورد در زمان حضور علیرضا جهانبخش در این تیم بود.

لیورپول با وجود بررسی امکان مربیگری ژابی آلونسو و روبن آموریم پس از جدایی تابستانی یورگن کلوپ، در نهایت به آرنه اسلوت رسید. باشگاه هلندی فاینورد برای جدایی اسلوت مذاکرات را به خوبی طی کرد و هیچ مشکلی بین دو باشگاه وجود نداشت اما آن‌ها با جدایی دستیاران‌ این مربی موافقت نمی‌کنند.

به همین دلیل مشخص بود که یکی از اسامی مورد نظر اسلوت، پوشیچ است که پس از همکاری در فاینورد و آلکمار با سرمربی جدید لیورپول، در حال حاضر سرمربی شاختار دونتسک اوکراین است.

رسانه‌های اوکراینی تایید کردند که با این حال، مربی 52 ساله در شاختار احساس راحتی می‌کند و تمایلی به جدایی از این باشگاه ندارد. او تصمیم خود را به اسلوت اعلام کرده و قرار نیست عضو کادر مربیگری جدید لیورپول باشد.

با وجود مخالفت شدید فاینورد، اسیپکه هالشوف و روبن پیترز به عنوان دستیاران اسلوت به آنفیلد خواهند رفت. البته حضور آن‌ها منوط به دریافت مجوز کار در کشور انگلیس است. این دو مربی به پر کردن بخشی از جای خالی دستیاران یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟