Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:56:23 GMT

واکنش انریکه به ماندن مسی در بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۱۲۴۲

واکنش انریکه به ماندن مسی در بارسلونا

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا نسبت به ماندن ستاره آرژانتینی در بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال اسپانیا و اوکراین در هفته دوم لیگ ملت‌ها درباره تصمیم لیونل مسی صحبت کرد. مهاجم آرژانتینی از ترک بارسلونا منصرف شد و فصل آینده هم با پیراهن آبی اناری‌ها به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی اسپانیایی که سابقه هدایت مسی را در تیم کاتالانی بر عهده داشت، گفت: باشگاه‌ها بالاتر از بازیکنان و روسایشان قرار دارند. مسی در بارسا رشد کرده است و دوست داشتم به یک توافق برسند و این توافق دوستانه باشد. با این حال بارسلونا هم بدون مسی قهرمان خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی لوییس انریکه تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، دل‌بوسکه به این ترتیب کسی خواهد بود که بر عملکرد فدراسیون فوتبال اسپانیا در ماه های آینده نظارت خواهد کرد. 

بعد از برکناری لوئیس روبیالس و جنجالی های اخیر در مورد واگذاری میزبانی سوپرجام اسپانیا به عربستان، پلیس به دفاتر فدراسیون یورش برد و چندین نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. مسئله ای که به دخالت دولت منجر شد و فیفا و یوفا نیز سریعا به اسپانیا هشدار دادند.

امروز آلگریا واگذاری کمیته نظارت به یک چهره مشهور فوتبالی را تایید کرد تا از فشار یوفا کاسته شود: «هفته گذشته ما کمیسیون نظارت بر فدراسیون را ایجاد کردیم. یک نهاد سرپرستی و نظارتی که سه هدف دارد. اول، نمایندگی فوتبال اسپانیا دوم، اطمینان از شفافیت و عملکرد خوب در روند انتخابات پیش رو و سوم، موفقیت در برابر چالش هایی که فوتبال اسپانیا در پیش دارد، جام ملت های اروپا، بازی های المپیک و جام جهانی 2030، من افتخار دارم ویسنته که دل بوسکه را به عنوان رئیس این نهاد اعلام کنم.»

دل بوسکه، چهره ای محبوب و مردمی، سال ها مربی و بازیکن رئال بود و با این تیم به افتخارات داخلی و بین‌المللی زیادی رسید (از جمله دو لیگ قهرمانان). او اسپانیا را نیز قهرمان جام جهانی 2010 و یورو 2012 کرد. 

دیگر خبرها

  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!