Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر کشور با اشاره به یک سال پایانی دولت بر تداوم کار و تلاش و برنامه‌های دولت تاکید کرد و گفت: برای هر لحظه باقیمانده سال پایانی دولت باید برنامه داشت و با انگیزه بالا در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کرد و شاهد نتایج کار هم باشیم. تاریخ انتشار: 15:32 - 15 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۳۰۹۶ خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد در ایلام و پس از بازدید از طرح های عمرانی ضمن تقدیر از مجموعه تلاش‌های و اقدامات مثبت انجام شده در شرایط سخت مالی کشور گفت: به واقع استان ایلام نمونه یک استان موفق در شرایط سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در شرایط سخت کنونی با وجود تحریم‌های ظالمانه، بلایای طبیعی، چون سیل و زلزله و اخیراٌ هم کرونا کار و تلاش و سازندگی در استان ایلام با رضایتمندی بالای مردمی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

جمالی نژاد به گزارش استاندار ایلام در نشست توسعه شرق و غرب کشور اشاره کرد و گفت: امروز نیازمند این روحیه بالا برای حل مشکلات کشور هستیم و حقیقتا در این شرایط سخت مسئولان در استان ایلام پای کار هستند و البته مردم قدرشناس این دیار هم شایسته خدمت رسانی بالا هستند.   بیشتر بخوانید:  معاون وزیر کشور جزییات افزایش حقوق کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران را اعلام کرد   وی ضمن اعلام رضایت از کار شهرداری و شورای شهر ایلام گفت: شهرداری ایلام یکی از شهرداری‌هایی بوده که توانسته با همراهی شورای شهر با کار و تلاش و دوندگی بدون کمترین نیاز به مرکز مسائل و مشکلات خود را حل و فصل کند و راه عمران و ابادانی را نیز در پیش بگیرد و با حضور در میان مردم رضایتمندی بالایی نیز کسب نماید.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در ادامه از پای کار بودن استاندار و معاون امور عمرانی و حمایت از مجموعه شهرداری‌های استان تقدیر کرد و گفت: این وحدت و همدلی امروز بین مردم و مسئولان در استان می‌تواند یک فصل مشترک برای حل کردن مسائل و مشکلات در این شرایط سخت باشد و خوشبختانه همینطور هم بوده است.

وی در ادامه حضور مسئولان در بین مردم را نشانه بارز پاسخگویی آنان دانست و گفت: امروز این مهم در استان ایلام مشهود است و البته بازخورد آن را نیز در مشارکت و همراهی مردم با مسئولان در امور مختلف می‌بینیم.

جمالی نژاد با اشاره به یک سال پایانی دولت بر تداوم کار و تلاش و برنامه‌های دولت تاکید کرد و گفت: برای هر لحظه باقیمانده سال پایانی دولت باید برنامه داشت و با انگیزه بالا در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کرد و شاهد نتایج کار هم باشیم.

وی با اشاره به این مهم که شرایط سخت کار کردن و دل مردم را شاد کردن ارزشمند است، اظهار داشت: قطعا مردم ما مردمی قدرشناس هستند و پاسخ زحمات و تلاش خادمین خود را با همراهی و مشارکت بیشتر خواهند داد.
انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور سال پایانی دولت استان ایلام کار و تلاش شرایط سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود

«محمد ناظمی اردکانی» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس اظهار کرد: اهمیت دور دوم انتخابات نباید کمتر از دور اول تلقی شود؛ در دور دوم چون فضای کشور چندان انتخاباتی نیست، باید تلاش ویژه‌ای برای مشارکت بیشتر مردم صورت بگیرد. بنابراین رسانه ملی در این‌باره باید با برنامه‌ریزی جامع‌تر نقش بیشتری ایفا کند.

وزیر تعاون در دولت نهم ادامه داد: راهبرد تعیین‌شده رهبر انقلاب برای انتخابات با چهار واژه کلیدی رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت مطرح شده است که مسؤولین ذی‌ربط برای آن باید برنامه‌ریزی داشته باشند.

ناظمی اردکانی با اشاره به اولویت مجلس دوازدهم گفت: اولین اولویت مجلس آینده، مباحث معیشتی است. امروز مردم به شدت از گرانی ناراحت هستند، لذا باید اقداماتی صورت بگیرد که معیشت مردم به ویژه برای قشر حقوق‌بگیر و بازنشسته آسان‌تر شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران اظهار کرد: مجلس دوازدهم باید در راستای تحقق شعار سال که رهبر انقلاب آن را «افزایش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، گام بردارد. مجلس دوازدهم باید تلاش کند تا تاثیر دلار روی اقتصاد ملی را ریشه‌کن کند. اینکه اقتصاد ایران دلاریزه باشد باعث عدم ثبات در اقتصاد کشور شده است.

ناظمی اردکانی با بیان اینکه نظام مالیاتی، نظام پولی و بانکی کشور و قواعد و مقررات بازرگانی باید به نفع تولید و صادرات اصلاح شوند تصریح کرد: تولید در کشور باید به سمت وضعیت انبوه هدایت شود چراکه تولید انبوه است که تکنولوژی به همراه دارد و این موضوع برای کشور مفید خواهد بود.

وزیر تعاون در دولت نهم با بیان اینکه مشارکت مردم برای افزایش تولید زمانی حاصل می‌شود که دولت در اقتصاد، تصدی‌گری نکند گفت: مأموریت تولید ثروت و فضای کسب و کار باید با مردم باشد و دولت صرفاً سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت را عهده‌دار شود. بنابراین اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی که در این زمینه کمک حال است، باید با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه وحدت در مجلس دوازدهم برای رفع مشکلات کشور بسیار پُر اهمیت است، گفت: همگرایی میان مجلس و دولت باید جهت مرتفع‌شدن مشکلات و معیشت مردم ایجاد شود.

ناظمی اردکانی با اشاره به لزوم اراده کافی برای اجرای برنامه هفتم توسعه گفت: اجرای برنامه‌های سالیانه کشور حتماً باید مبتنی بر برنامه هفتم باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران تاکید کرد: طبق نظر سنجی‌ها مردم از عملکرد مجلس یازدهم رضایت نداشتند؛ لذا مجلس دوازدهم با انجام اقدامات مؤثر باید برای افزایش محبوبیت خود در میان مردم تلاش کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6086347 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم