Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@06:02:04 GMT

کتابخانه ‌های آستان قدس رضوی بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۱۳۴۴

کتابخانه ‌های آستان قدس رضوی بازگشایی شد

خسروی گفت:در سطح استان خراسان رضوی که به علت وضعیت قرمز کرونایی از ۱۵ مرداد ماه با ابلاغ ستاد پیشگیری و مقابله با بحران کرونای آستان قدس رضوی تعطیل اعلام شده بود، از یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹، فعالیت حضوری خود را از سر می گیرند.

«حسین خسروی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت:کتابخانه های حرم مظهر رضوی در سطح استان خراسان رضوی که به علت وضعیت قرمز کرونایی از ۱۵ مرداد ماه با ابلاغ معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ستاد پیشگیری و مقابله با بحران کرونای آستان قدس رضوی تعطیل اعلام شده بود، از یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹، فعالیت حضوری خود را از سر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون کتابخانه های آستان قدس رضوی در خصوص ساعات ارائه خدمات، تصریح کرد: کتابخانه مرکزی آستان قدس در بخش‌های تالار محققان، امانت و کتابخانه تخصصی اهل البیت(ع) از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و در سایر بخش‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ به ارائه خدمات به مراجعان می‌پردازد.

 

وی افزود: کتابخانه‌های وابسته در مشهد نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و کتابخانه‌های وابسته در سایر شهرستا‌ن‌های خراسان رضوی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ ارائه خدمات دارند که در صورت استقبال و درخواست مراجعان شهرستان‌ها، این ساعت قابل افزایش است.

 

خسروی با تأکید بر اینکه استفاده از ماسک و دستکش در فضای کتابخانه الزامی است، اظهار داشت: مراجعان از همراه داشتن لوازم غیرضروری مانند کتاب شخصی، تبلت، لپ‌تاپ، کیف و کوله‌پشتی خودداری کنند.

 

معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، سالمندان و افراد مبتلا به بیماری‌‌های زمینه‌ای را از حضور در فضای کتابخانه منع کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم این افراد از طریق درگاه کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس به آدرس digital.aqr.ir از خدمات بهره‌مند شوند.

 

وی از تعطیلی کارگاه‌های آموزشی، نشست‌ها و فعالیت‌های عمومی حضوری تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهارکرد: این برنامه‌ها تا حد امکان به صورت مجازی برگزار می‌شود همچنین به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامتی اعضا، همۀ منابع برگشتی حداقل به مدت یک هفته قرنطینه شده و از امانت مجدد آن‌ها جلوگیری می‌شود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازگشایی مطالعه آستان قدس رضوی کتابخانه ساعت ۷ ۳۰ آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن

بخشدار کن گفت: همزمان با شروع بارندگی شدید در شب گذشته راه ارتباطی پنج روستا در بخش کن مسدود شد که با حضور به موقع بخشداری، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای سنگان و کشار علیا و با همکاری عوامل شهرداری منطقه ۲۲ و با استفاده از امکانات و ماشین آلات روستایی، عملیات بازگشایی مسیر از ساعت ۲۴ لغایت ساعت ۵ صبح به طول انجامید.

به گزارش ایسنا، محمدنژاد در این مورد گفت: مسیر ارتباطی روستای کشار علیا با ریزش کوه و رسوبات در سه نقطه بطور کامل مسدود شده بود که با همکاری اداره راهداری مسیر بازگشایی شد.

وی افزود: در این عملیات که مسیر منتهی به روستاهای سنگان و در محل پل بزرگراه تهران_شمال بطور کامل مسدود شده بود با بکارگیری ماشین آلات و کمک و همیاری عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۲ مسیر تردد باز شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، در دیگر روستاهای بخش نیز با حضور دهیاران اقدامات پیشگیرانه انجام و از هر گونه مخاطره احتمالی جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن