Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها- معاون امور گمرکی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر با اشاره به اینکه "یک‌هزار و ۵۸ خودروی رسوبی در گمرک بوشهر است" گفت: ۲۰۸ خودرو مشمول مصوبه جدید دولت بوده که تاکنون ۱۱۵ خودرو آن ترخیص شده و ۹۳ خودرو دیگر قابلیت ترخیص دارند. - اخبار استانها -

رضا مهرجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به کالاهای رسوبی در گمرک بوشهر اظهار داشت: این کالاها شامل کالای انباری فله، کانتینری و خودرویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "کالاهای رسوبی فله‌ای مشکلاتی ازجمله نداشتن مجوز استاندارد، بهداشتی نبودن و یا مسائل قضایی دارند" گفت: کالاهای کانتینری مشکلات متفاوتی دارند که اکنون 750 کانتینر کالا در انبار گمرک بوشهر رسوبی و یا متروکه است.

معاون امور گمرکی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر حجم کالاهای فله‌ای رسوبی را  پایین دانست و افزود: بین 800 تا 850 قبض انبار برای این کالاها صادر شده ولی از نظر حجم و ظرفیت پایین و اندک است.

مهرجویی از وجود یک‌هزار و 58 خودروی رسوبی در گمرک بوشهر خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 42 خودرو آن حجم بالای 2500سی.سی، ممنوعه و غیرقابل ترخیص هستند و 852 خودرو دیگر مشکلات حقوقی  و ثبت سفارش دارند.

وی با بیان اینکه "208 خودرو رسوبی  دیگر در گمرک بوشهر برای ترخیص مشمول مصوبه جدید دولت هستند" خاطر نشان کرد: این خودروها بعد از تعیین تکلیف بلافاصله زمینه ترخیص آنها فراهم شده که تاکنون 115 خودرو ترخیص شده و 93 خودرو دیگر قابلیت ترخیص دارند.

2000 خودرو خارجی در گمرک بوشهر با مشارکت نمایندگی‌ خودروها ترخیص می‌شود معاون وزیر کشور در بوشهر: 5100 خودرو رسوبی در بنادر کشور تعیین تکلیف می‌شود کانتینرهای رسوبی بنادر استان بوشهر ترخیص می‌شوند

معاون امور گمرکی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر از واردات کالای اساسی در گمرک بوشهر خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 6 کشتی با ظرفیت بین 10 هزار تا 15 هزار تنی در گمرک بوشهر پهلو گرفته و ترخیص شده است.

مهرجویی با اشاره به تخلیه کشتی حامل مواد اولیه کود فسفات در بندر بوشهر گفت: تاکنون 2 کشتی حامل خاک فسفات هر کدام به ظرفیت 20 هزار تن در بندر بوشهر پهلو گرفته و ترخیص شده است.

وی، با بیان اینکه "تمام گمرکات استان بوشهر به سامانه جامع گمرکی مجهز هستند" خاطرنشان کرد :14 گمرک استان بوشهر سامانه جامع گمرکی دارند که ضمن تسریع در خدمات گمرکی نقش مهمی در جلوگیری از قاچاق کالا دارد.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT1 بیشتر بخوانید... برنج رسوبی در بنادر کشور بدون محدودیت قابل ترخیص شد + جزئیات رسوب ۶۲۰ هزار تن کالا در بنادر کشور پیشنهادات گمرک در خصوص جلوگیری از رسوب کالا و تسریع فرآیندهای ترخیص قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برنج رسوبی در بنادر کشور بدون محدودیت قابل ترخیص شد + جزئیات رسوب ۶۲۰ هزار تن کالا در بنادر کشور پیشنهادات گمرک در خصوص جلوگیری از رسوب کالا و تسریع فرآیندهای ترخیص پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی ۲ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۳ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۴ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۵ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد ۶ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند ۷ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۸ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است مهمترین اخبار استانها واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند انهدام باند فساد اقتصادی در جنوب استان کرمان / بازد‌اشت ۳ نفر به اتهام پولشویی، اختلاس و تحصیل مال نامشروع نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد شرایط خوزستان آماده بازگشایی مدارس نیست/ استاندار شرایط واقعی استان را به اطلاع دولت برساند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران چشم انداز مثبت بخش کشاورزی ایران تا سال ۲۰۲۴/ رشد ۲ رقمی تولید گندم، ذرت، جو، و شکر ایران طی امسال روزنامه البناء: چرا فرانسه برای نجات لبنان اصرار دارد؟ ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲هزار تومان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گمرکات استان بوشهر رسوبی در گمرک گمرک بوشهر بنادر کشور ترخیص شده ترخیص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه)  خبر داد و گفت: چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که اولین دور از فروش خودروهای برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۴٠١ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

او افزود: در این دور از فروش خودروهای وارداتی،  دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم