Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:48:47 GMT

فضاهای درمانی در شهرستان دشتستان گسترش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۱۴۵۷

فضاهای درمانی در شهرستان دشتستان گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر زارعی زاده ظهر شنبه در بازدید از اماکن درمانی دشتستان اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در دشتستان تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا داریم.

وی نگاه ویژه به بیمارستان شهید گنجی برازجان را ضروری دانست و ادامه داد: در زمینه تجهیزات سرمایه‌ای و تجهیزات پزشکی مصرفی و نیروهای تخصصی تلاش شده روند درمان در سطح شهرستان دشتستان را سرعت بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی‌زاده ادامه داد: با اضافه شدن پزشکان متخصص در اغلب رشته‌های تخصصی ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی و احیا کلینیک تخصصی بیمارستان ۱۷ شهریور در سطح شهرستان خواهیم بود و بیماران عزیز می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: در بحث تخت‌های ویژه بیمارستان و تفکیک تخت‌های داخلی و جراحی با اضافه شدن ۷ تخت جدید انتظار می‌رود مراقبت‌های درمانی بهتری برای عزیزانی که نیاز به این نوع مراقبت‌ها دارند، ارائه شود.

وی همچنین از در دستور کار قرار گرفتن توسعه بخش‌های دیالیز و اورژانس توسط دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقررشده که ۱۰ تخت با تمام امکانات لازم جهت راه‌اندازی بخش ۲ دیالیز در نظر گرفته شود که با انجام این کار، کمک شایانی به گیرندگان خدمات دیالیز در شهرستان خواهد شد.

زارعی زاده از گسترش فضای اورژانس بیمارستان گنجی برازجان خبر داد و عنوان داشت: بررسی‌های اولیه کار انجام‌شده و در نظر داریم ۵۰۰ مترمربع به فضای اورژانس اضافه کنیم که با این کار از شلوغی و ازدحام بیمار در بخش اورژانس قطعاً کاسته شده و فضای درمانی مناسب‌تری در خدمت مردم و بیماران قرار خواهد گرفت.
 

کد خبر 5016163

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دشتستان بوشهر دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت شیراز مراسم عزاداری ماه محرم عاشورا بوشهر آمار کرونا بازگشایی مدارس کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

دیگر خبرها

  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود