Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تکیه بر ظرفیت صنایع دفاعی به ویژه نهضت قطعه‌سازی کارخانجات مارا از رکود خارج می‌کند، گفت: دولت باید این توانمندی رابه کمک حل مشکلات صنایع کشور بیاورد. تاریخ انتشار: 16:03 - 15 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۳۱۰۸ سردار مجتبی عسگری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به منویات گره‌گشای مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت نهضت قطعه‌سازی صنایع دفاعی برای حل مشکلات سایر حوزه‌ها از جمله صنعت خودرو، گفت: با توجه به تهدید‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی نسبت به نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری به نتیجه‌ای رسیدند که هیچ کارشناس نظامی در رابطه با نظریه رهبری اظهار نظر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این اظهار نظر مقام معظم رهبری راهبردی برای دفاع در برابر تهدید آینده دشمن علیه کشور ما در قالب جنگ فرامنطقه‌ای با سلاح‌های دور زن و دور برد آمریکایی‌ها و وابستگان آن‌هاست.

فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: مقام معظم رهبری با بیان این راهبرد‌های گره‌گشا، دولت و مسؤلان را موظف کردند برای پیشگیری از این حرکت استکبار جهانی خودشان را در حوزه تجهیزات نظامی و دفاعی بروز کنند.

عسگری با بیان اینکه مقام معظم رهبری چند سال گذشته فرمودند «به فکر پدافند هوایی کشور باشید»، تصریح کرد: دقیقاً در دهه فعلی با رسیدن به حرف‌های ایشان در این حوزه پیشرفت کردیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در برابر قدرت دفاعی و هوافضای ایران بدل خوردند، اضافه کرد: استکبار جهانی به خود اجازه تعرض به ایران اسلامی را نمی‌دهد.

عسگری با تأکید براینکه اگر دولت‌مردان ما به تأکیدات مقام معظم رهبری عمل کنند برای حل مشکلات اقتصاد و تقویت امنیت کشور بسیار مؤثر است، تصریح کرد‌: عملی‌سازی راهبرد‌های مقام معظم رهبری در مقابله با تهدید‌ها هم مؤثر خواهد بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اگر صنایع دفاعی ما قوی باشد، اثر بخشی خوبی در حل مشکل صنایع داخلی و اقتصاد داخلی و خارجی و کارخانجات ما دارد.

وی با اشاره به اینکه تکیه بر ظرفیت صنایع دفاعی به ویژه نهضت قطعه‌سازی کارخانجات مارا از رکود خارج می‌کند، اضافه کرد: باید این ظرفیت به کمک کارخانجات ما بیاید.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دولت نهضت قطعه سازی و ظرفیت صنایع دفاعی را به کمک برای حل مشکلات صنایع کشور بیاورد، تصریح کرد: اگر دولت به فرامین رهبری عمل کند اثربخشی فوق العاده مثبتی دارد.   بیشتر بخوانید: معاون وزیر دفاع: فناوری قطعه‌سازی صنایع دفاعی قابل استفاده در همه بخش‌هاست   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجتبی عسگری نهضت قطعه سازی فرمانده دوران دفاع مقدس ظرفیت صنایع دفاعی مقام معظم رهبری نهضت قطعه سازی کارخانجات ما حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین گفت: اعتقاد استکبار جهانی به خروج رژیم اشغالگر قدس از غزه، استعفای سران نظامی رژیم صهیونیستی و باور به شکست در غزه و مجازات این رژیم نسل کش در دیوان بین المللی دادگستری از دستاوردهای بزرگ مقاومت در غزه است.

خطیب جمعه خمین افزود: جنگ در غزه پس از گذشت هفت ماه دستاوردی جز آوارگی هزاران صهیونیست برای این رژیم نداشته است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار کرد: امروز در یک جنگ ترکیبی هستیم و اقتصاد نیز بخشی از این جنگ است.

امام جمعه خمین گفت: بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت.

وی عنوان کرد: همانگونه که در بخش نظامی و دفاعی با عملیات وعده صادق به اقتدار رسیدیم در جنگ اقتصادی نیز به چنین عملیاتی نیاز داریم.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل مفسدان و سوداگران این بخش است.

کد خبر 6095668

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • «وعده صادق» شکافی بزرگ بر پیکره اسرائیل وارد کرد
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است