Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون بیش از ۱۲۰۰ اثر به بخش مدافعان سلامت شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت رسیده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، در دو بخش داخلی و خارجی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و بنا بر اعلام دبیرخانه این رویداد بیش از یک هزار و 200 اثر به بخش مدافعان سلامت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش داخلی 130 فیلم مستند کوتاه، 14 مستند بلند، 100 فیلم کوتاه داستانی ، 41 پویانمایی، 39 نماهنگ و 13 موشن‌گرافیک به جشنواره ارسال شده است.

همچنین در بخش بین‌الملل نیز فیلم بلند داستانی (سینمایی/تله فیلم) 7 اثر، فیلم کوتاه داستانی 564 اثر، مستند بلند 37 اثر، مستند کوتاه 154، پویانمایی 78 اثر، نماهنگ 56 و فیلمنامه 26 اثر متقاضی حضور در بخش مدافعان سلامت جشنواره فیلم مقاومت‌اند.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در بخش نخست از 31 شهریور تا 6 مهرماه مقارن با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

زمان اعلام آثار پذیرفته شده بخش نخست جشنواره شامل بخش‌های «مدافعان سلامت»، «فیلمساران بسیجی» و «جشنواره جشنواره‌ها» 22 شهریورماه است.

همچنین از یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج این جشنواره در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

امنیت آسمان امروز ایران مرهون رشادت‌های شهید سلیمانی است/ ادبیات مقاومت در منطقه را "جمهوری اسلامی" تولید کرد

انتهای پیام/ 

R1539/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سینما جشنواره فیلم مقاومت مستند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سینما جشنواره فیلم مقاومت مستند پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ دخترانی که سر از داعش درآوردند ۲ گپ و گفت تسنیم با عوامل سریال "شرم"/ سریالی که بازیگران قدیمی سینما را به تلویزیون برگرداند ۳ اهانت شرارت‌آمیز به قرآن مجید و پیامبر رحمت، توهین به همۀ ادیان آسمانی است ۴ آلن ریچسون در نقش جدید «جک ریچر» ۵ روایت محمود کریمی از احترام ویژۀ "شهید سلیمانی" به عزاداران حسینی ۶ حضور مجیدی و عوامل «خورشید» در ونیز ۷ بتمن به کرونا مبتلا شد ۸ خلبان محمدیوسف احمدبیگی به همرزمان شهیدش پیوست مهمترین اخبار فرهنگی حیات خلوت نمایش خانگی برای اکران فیلم‌های نامناسب/ پرسه زدن مدیریت سینمایی کشور در مه امنیت آسمان امروز ایران مرهون رشادت‌های شهید سلیمانی است/ ادبیات مقاومت در منطقه را "جمهوری اسلامی" تولید کرد سؤال فاطمه گودرزی از مدیران تلویزیون: چرا قصه‌های ضعیف را تصویب می‌کنید؟/ دوست ندارم به هر قیمتی روی آنتن باشم از «مجلس» اردوزبان‌ها تا «ماتم» هندوها بر عزای امام حسین(ع)/ «بندی از ترکیب‌بند محتشم هستیم ما» مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران چشم‌انداز مثبت بخش کشاورزی ایران تا سال ۲۰۲۴/ رشد ۲رقمی تولید گندم، ذرت، جو، و شکر ایران طی امسال روزنامه البناء: چرا فرانسه برای نجات لبنان اصرار دارد؟ تنها ۷ میلیون نفر مشمول برق رایگان می شوند/ لزوم اصلاح ساختار تعرفه‌های برق و حذف یارانه پنهان مشترکین پرمصرف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سینما جشنواره فیلم مقاومت مستند ویروس کرونا سینما جشنواره فیلم مقاومت مستند جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بخش مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان عمیدیان، با همکاری انجمن سینمای جوان و حوزه هنری تولید شده است.

مستند ۴۵ دقیقه‌ای «چنشتی ها» به بررسی، شناخت و معرفی آیین‌های ناشناخته اهالی روستای چنشت در حاشیه کویر لوت واقع در خراسان جنوبی می‌پردازد.

روستای چنشت از توابع شهرستان سربیشه به علت وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی از روستا‌های هدف گردشگری خراسان جنوبی است که به سرزمین رنگ‌ها شناخته می‌شود.

نخستین دوره جشنواره ملی اقوام ایرانی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس