Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@09:42:04 GMT

هافبک تکنیکی در تیررس شهرخودرو؛ شجاعی راهی مشهد می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۲۱۱۶

هافبک تکنیکی در تیررس شهرخودرو؛ شجاعی راهی مشهد می‌شود؟

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- بنا به گفته قائم مقام باشگاه شهرخودرو قرار است امروز از تعدادی از خریدهای جدید این تیم رونمایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس ، تیم فوتبال شهرخودرو مشهد این روزها تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی زیرنظر کادر فنی جدید دنبال می‌کند.

ظرف روزهای اخیر چند بازیکن از این تیم مشهدی جدا شده‌اند و در حال حاضر نیز صحبت از جدایی محمدحسین مرادمند؛ مدافع تنومند و بلندقامت شهرخودرو نیز وجود دارد که در صورت رفتن او از تیم باید فکری به حال مدافع جایگزین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر شهر خودرو با چند بازیکن نیز وارد مذاکره شده و قرار است طبق گفته و اعلام قائم مقام باشگاه امروز از خریدهای این تیم برای فصل جدید و همچنین ادامه لیگ قهرمانان آسیا رونمایی شود.

دروازه‌بان فولاد خوزستان در تیررس شهر خودرو بادامکی‌: مرادمند جزو بهترین مدافعان ایران است/ شهر خودرو شرایط سختی در آسیا دارد تقابل دوستانه پرسپولیس با شهر خودرو

یکی از بازیکنانی که گفته می‌شود امسال خواهان زیادی میان تیم‌های لیگ برتری دارد، علی شجاعی؛ وینگر تکنیکی و خلاق نساجی مازندران است که به نظر می‌رسد در لیست سیدمهدی رحمتی نیز قرار دارد.

البته گویا وی با پیشنهاد استقلال و تراکتورسازی تبریز نیز علاوه بر شهرخودرو روبروست و باید دید در نهایت به کدام تیم می‌‌پیوندد.

خبر نقل و انتقالاتی دیگر از شهرخودرو این است که با توجه به پایان قرارداد اکبر صادقی و مذاکره سرلکِ جوان با پرسپولیس، مسئولان شهرخودرو خواهان تمدید یک ساله کاپیتان باتجربه خود هستند.

علاوه بر این از باشگاه شهرخودرو خبر می‌رسد که میلاد جهانی هافبک چپ پا و تکنیکی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در مذاکرات خود با باشگاه شهرخودرو به توافق رسیده و فصل آینده شاگرد رحمتی خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید مسائل مربوط به کدام گزینه از حد گمانه‌زنی فراتر رفته و جذب تیم می‌شوند.

انتهای پیام/282/س

R41347/P/S6,1188/CT7 بیشتر بخوانید... بادامکی‌: مرادمند جزو بهترین مدافعان ایران است/ شهر خودرو شرایط سختی در آسیا دارد دروازه‌بان فولاد خوزستان در تیررس شهر خودرو مربی سیدمهدی رحمتی دستیارش شد/ آیا دروازه‌بان سابق استقلال در شهرخودرو عاقبت به‌خیر می‌شود؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بادامکی‌: مرادمند جزو بهترین مدافعان ایران است/ شهر خودرو شرایط سختی در آسیا دارد دروازه‌بان فولاد خوزستان در تیررس شهر خودرو مربی سیدمهدی رحمتی دستیارش شد/ آیا دروازه‌بان سابق استقلال در شهرخودرو عاقبت به‌خیر می‌شود؟ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی ۲ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۳ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد ۴ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۵ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند ۶ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۷ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۸ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است مهمترین اخبار استانها واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند ۱۰۰۰ خودروی رسوبی در گمرک استان بوشهر آفتاب می‌خورند/ ترخیص ۱۱۵ خودرو براساس مصوبه دولت انهدام باند فساد اقتصادی در جنوب استان کرمان / بازد‌اشت ۳ نفر به اتهام پولشویی، اختلاس و تحصیل مال نامشروع نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران چشم‌انداز مثبت بخش کشاورزی ایران تا سال ۲۰۲۴/ رشد ۲رقمی تولید گندم، ذرت، جو، و شکر ایران طی امسال روزنامه البناء: چرا فرانسه برای نجات لبنان اصرار دارد؟ تنها ۷ میلیون نفر مشمول برق رایگان می شوند/ لزوم اصلاح ساختار تعرفه‌های برق و حذف یارانه پنهان مشترکین پرمصرف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیررس شهر دروازه بان شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • نگاهی به فیلم هویت حاتمی‌کیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور