Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:18:56 GMT

ناوگان فوریت‌های پزشکی ملی حفاری نوسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۲۱۹۲

ناوگان فوریت‌های پزشکی ملی حفاری نوسازی شد

خبرگزاری آریا - 25 دستگاه آمبولانس‌ جدید مجهز به شاخص‌های استاندارد (A - 1) به‌منظور بازسازی و نوسازی ناوگان فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری عملیاتی شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، پریسا قاسمی، رئیس فوریت‌های پزشکی این شرکت در آیین بهره‌برداری از آمبولانس‌های جدید مجهز به شاخص‌های استاندارد گفت: نوسازی و روزآمد کردن ناوگان آمبولانسی این واحد در شرایط کنونی و با توجه به گستره عملیاتی شامل 75 دستگاه آمبولانس استاندارد است که در گام نخست 25 دستگاه برای اعزام به موقعیت‌های دکل‌های حفاری تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دو مناقصه دیگر نیز برای 50 دستگاه آمبولانس در مراحل انجام است و جایگزینی آمبولانس‌های جدید از طریق برون‌سپاری در دستور کار قرار دارد.
مهرداد شریفی، مشاور بهداشتی و سلامت استاندار خوزستان در این آیین گفت: با توجه به ماهیت کار حفاری و وسعت عملیاتی و دور از دسترس بودن مناطق حفاری چاه‌های نفت و گاز، این شرکت باید از نظر تجهیزات فوریت‌های پزشکی از جمله آمبولانس تازه‌ترین فناوری‌های روزآمد را داشته باشد.
وی افزود: منابع انسانی مهم‌ترین سرمایه هر سازمان است و سلامت کارکنان در مراکز صنعتی همانند شرکت ملی حفاری که نقش محوری در تولید و اقتصاد ایفا می‌کند باید در اولویت همه امور قرار گیرد. این اقدام‌های ارزشمند سرمایه‌گذاری برای شرکت است، زیرا سلامت کارکنان تضمین و سبب دلگرمی و انگیزش بیشتر در میان آنان می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فوریت های پزشکی ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| دستگاه حفر تونل (TBM) چگونه کار می‌کند؟
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری