Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@03:02:41 GMT

تثبیت قیمت ارز در صرافی‌های بانکی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۲۴۱۴

تثبیت قیمت ارز در صرافی‌های بانکی

خبرگزاری آریا - بهای دلار و یورو در صرافی‌های بانکی امروز (شنبه) با تغییری روبرو نشد، بر این اساس نرخ یورو در کانال 26 هزار تومان و نرخ دلار در کانال 22 هزار تومان تثبیت شد.
به گزارش پایگاه خبری نقینه ، پس از گذشت روزهای پر التهاب بازار ارز در هفته گذشته، امروز (پانزدهم شهریور) بازار آرامش داشت و شاهد تغییر قیمت قابل توجهی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براین اساس، ‌قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت 14 و 45 دقیقه امروز بدون تغییر نسبت به پنجشنبه گذشته 22 هزار و 350 تومان برای خرید و 22 هزار و 450 تومان برای فروش اعلام شد.
همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز تغییر نداشت و در ساعت تنظیم خبر، این صرافی‌ها هر یورو را با بهای 26 هزار و 550 تومان خریداری و 26 هزار و 650 تومان به فروش می‌رسانند.
مشاهده‌ها از بازار غیررسمی دلار هم امروز گویای توقف رشد قیمت دلار بود. امروز این بازار معاملات خود را در محدوده قیمت 24 هزار و 500 تومان آغاز کرد و تا این لحظه معاملات با نوسان محدودی حول همین قیمت ادامه دارد.
علاوه براین در سامانه سنا روز کاری پنجشنبه گذشته (13 شهریور) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین 26 هزار و 860 تومان و برای فروش دلار نیز رقم میانگین 22 هزار و 520 تومان ثبت شده است.
علاوه بر این در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته (13شهریور)، خرید هر حواله یورو با میانگین قیمت 25 هزار و 433 تومان ثبت شد. فروش حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته با میانگین قیمت 20 هزار و 548 تومان انجام شد.
بنابراین نرخ خرید و فروش دلار و یورو در دو سامانه ذکر شده نیز شاهد کاهش قیمت بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صرافی های بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرنگار مهر، در معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۵۸۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۶۳۲ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۹۸۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۸۰۱ تومان رسیده است.

اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۱۴۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۳۳۶ تومان است.

کد خبر 6098114 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت دلار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • قیمت دلار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش قیمت طلا و سکه
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول