Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اعلام عادی شدن روابط امارات و رژیم صهیونیستی همایشی در محکومیت این اقدام با سخنرانی شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی اعلام عادی شدن روابط امارات و رژیم صهیونیستی، هفته آتی همایشی در محکومیت این اقدام و بررسی راهکارهای آزادی قدس شریف با سخنرانی شیخ نعیم قاسم جانشین دبیر کل حزب‌الله لبنان و برخی رهبران جریان مقاومت در قم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام پورهواشمی دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه با اعلام این خبر گفت: این همایش، در جهت محکومیت عادی شدن روابط امارات و رژیم صهیونیستی همایش بزرگی با موضوع راهکارهای آزادی قدس شریف هفته آتی در قم برگزار خواهد شد.

وی گفت که علاوه بر شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب الله لبنان که سخنران ویژه این همایش است سخنرانانی از کشورهای بحرین، کویت، عربستان، پاکستان، افغانستان در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

پورهواشمی تصریح کرد: این برنامه لبیکی ست به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال‌های قبل که فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهید و یکی از موضوعات این همایش، این خواهد بود که چندین سال از 25 سال گذشته و نابودی اسرائیل بسیار نزدیکتر شده است.

دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه در پایان گفت: این همایش یک هشدار و تذکری ست به حکومت امارات که زودتر بیدار شوند و ارتباط خود با غده سرطانی منطقه و جهان که مغضوب تمام آزادی خواهان و مسلمانان جهان و مصداق کامل ظلم است را قطع کنند؛ اماراتی‌ها باید بدانند که نباید سرنوشت خود را به رژیم اسرائیل که محکوم‌به نابودی است، گره بزند چون در این صورت سرنوشت صهیونیست‌ها و امارات یکی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

R31462/P/S1,1412/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است ۲ سرانجام راهپیمایی اربعین ۹۹| روحانی: امسال سفر زیارت اربعین نخواهیم داشت+ فیلم ۳ طرح تفحص از سازمان تأمین اجتماعی کلید خورد+ جزئیات طرح ۴ واکنش واعظی به پیشنهاد روسیه برای مذاکره مستقیم ایران و آمریکا؛ بنای مذاکره نداریم ۵ مقاومت هایی در برابر تغییرات کنکور وجود دارد/ حذف برخی از سهمیه ها به دلیل عدم متقاضی ۶ جزئیات زمان و نحوه انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۷ روحانی: رشد اقتصادی هیچ کشوری قابل مقایسه با ما نیست/قرار نیست ما دانش آموزی را برای رفتن به مدرسه اجبار کنیم ۸ وزارت آموزش و پرورش فضای مجازی را پایش کند/ سیم کارت کنترل شده در اختیار دانش آموزان قرار گیرد مهمترین اخبار سیاسی سرانجام راهپیمایی اربعین ۹۹| روحانی: امسال سفر زیارت اربعین نخواهیم داشت+ فیلم گزارش تسنیم از سالگرد عملیات شکست پژاک توسط سپاه| رهبری فرمود «حالت تهاجمی بگیرید و منتظر دشمن نباشید» طرح تفحص از سازمان تأمین اجتماعی کلید خورد+ جزئیات طرح مجلس به دنبال ساماندهی بازار مسکن است/طرح نمایندگان برای پیش فروش ساختمان مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران چشم‌انداز مثبت بخش کشاورزی ایران تا سال ۲۰۲۴/ رشد ۲رقمی تولید گندم، ذرت، جو، و شکر ایران طی امسال روزنامه البناء: چرا فرانسه برای نجات لبنان اصرار دارد؟ تنها ۷ میلیون نفر مشمول برق رایگان می شوند/ لزوم اصلاح ساختار تعرفه‌های برق و حذف یارانه پنهان مشترکین پرمصرف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شیخ نعیم قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم

بن الطوق الماری ضمن استقبال از سرمایه گذاری در ایران گفت: روابط دو کشور باید در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بن الطوق الماری وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند؛ امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

وزیر اقتصاد امارات جلسه امروز را نشانی از عزم ایران و امارات برای توسعه روابط به همت دولت‌های دو کشور دانست و افزود: در ایام گذشته روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور به خوبی توسعه پیدا کرده بود، اما باید روابط در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

بن الطوق الماری تصریح کرد: کشور امارات در بین شرکای تجاری خود بعد از چین بالاترین میزان روابط تجاری را با ایران دارد که سال گذشته هم این میزان ۱۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: حجم تجارت و صادرات از امارات به ایران در سال گذشته به ۲۷ میلیارد دلار رسیده است که نشان می‌دهد طرفین علاقه‌مند به توسعه روابط در تمامی حوزه‌ها هستند.

بن الطوق الماری گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند و امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • لاپید به امارات می‌رود
  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • ◄ عکس | امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی