Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:33:31 GMT

اولین دوره مسابقات لیگ شنای آب های آزاد بسیجیان مازندران

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۲۶۰۷

اولین دوره مسابقات لیگ شنای آب های آزاد بسیجیان مازندران

سرهنگ کاظم غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز به‌خصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امسال برای اولین‌بار مسابقات شنای آب‌های آزاد در شهرستان نوشهر را برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۴۵ بسیجی شناگر آزاد برگزار شد که نفرات برتر و منتخب برای مسابقات سطح بالاتر انتخاب می‌شوند.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: در مسابقات سطح بالاتر افراد با توانایی‌های بیشتر انتخاب و به تیم ملی معرفی خواهند شد.

سرهنگ جناسمی فرمانده سپاه شهرستان نوشهر نیز در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران اظهار کرد: در راستای حفظ آمادگی جسمانی و تفریحات سالم تربیت بدنی سپاه کربلا و سپاه ناحیه نوشهر با همکاری هیئت شنای استان و هیئت شنای بسیج نوشهر این مسابقات به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری اینگونه مسابقات بتوانیم در جهت تقویت قوای روحی، معنوی و جسمی با شعار ما قوی هستیم گام برداریم.

در این مرحله از مسابقات شنای آب‌های آزاد بسیجیان در دو رده سنی زیر ۱۴ سال به مسافت ۱۰۰۰ متر و بالای ۱۴ سال به مسافت ۲۰۰۰ متر برگزار شد که در نهایت در رده سنی زیر ۱۴ سال ابوالفضل نقره یاب از تیم نوشهر رتبه اول، توماج شعبانی از تیم نوشهر رتبه دوم، سید پارساعلیان از تیم بابلسر رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی بالای ۱۴ سال علی کردنائیج از تیم شهدای غواص رتبه اول، علی مالمیرچگینی از تیم بابلسر رتبه دوم و رامتین کاظمی از تیم آمل رتبه سوم را به دست آوردند.

کد خبر 5016282

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران مسابقات شنا شهرستان نوشهر محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت شیراز مراسم عزاداری ماه محرم عاشورا آمار کرونا بوشهر بازگشایی مدارس کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین شنای آب های آزاد ۱۴ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران

مسابقات پرس سینه مازندران زیر نظر انجمن پاورلیفتینگ استان با حضور بیش از۶۰ شرکت کننده از سراسر استان در تمامی رده‌های سنی بانام گرامیداشت ۳۶۰ شهید والامقام شهرستان فریدونکنار برگزار شد که در پایان تیم میزبان بر سکوی نخست ایستاد.

تیم‌های آمل و نوشهر به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر برتر بخش انفرادی به عنوان نماینده مازندران در رقابت‌های باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بی لوازم باشگاه‌های استان مازندران به میزبانی شهرستان فریدونکنار و با حضور اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور از ۲۲ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد