Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از استادان و دانشجویان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با حضور جمعی از مسئولان و دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم در مراسم تجلیل از استادان و دانشجویان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی قم که با حضور اعضای هیئت رئیسه برگزار شد از علی صابری، فرزانه واحد و حسین صفدری به عنوان برگزیدگان بخش هنری با موضوع طراحی پوستر، نقاشی و خوشنویسی قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از محمد امیرکسمائی به عنوان برگزیده  قرآنی مسابقات قرآن و عترت در بخش ترتیل استادان تجلیل و در نهایت از حسین گلستانی، ندا زمانی و مائده خدری به عنوان برگزیدگان ورزشی در عرصه‌های پاراالمپیک والیبال، سوپر لیگ ایران و کاراته با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

سیف‌الله فضل‌اللهی در مراسم تجلیل از استادان و دانشجویان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی قم اظهار کرد: باید برای رشد و تعالی دانشجویان و در نهایت جامعه فرهنگ‌سازی شود، زیرا معتقدیم جامعه مرکب از انسان‌هاست و تک تک انسان‌ها اگر ساخته شوند، مطمئنا جامعه هم ساخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: اکنون که الگوهایی از لحاظ فرهنگی، اجتماعی ورزشی به عرصه دانشگاه ورود پیدا می‌کنند، می‌توانند سرمنشاء خطوط  موفقیت در جامعه را مشخص کنند.

وی گفت: به موفقیت‌های سرشاری که در زمینه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی در سطح استان و کشور توسط دانشجویان و استادان مجرب و متعهد دانشگاه آزاد اسلامی قم به‌دست آمده است، افتخار می‌کنم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: افتخار می‌کنم مسئول تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم هستیم که آنان را به تعالی برسانیم.

فضل‌اللهی، دانشگاه آزاد اسلامی قم را بزرگ‌ترین دانشگاه استان برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قم جزء بزرگترین دانشگاه‌های استان هم از لحاظ جمعیت دانشجویی و هم از لحاظ مقاطع تحصیلی است؛ بنابراین مفتخریم که در مسیر ارتقای علمی استان فعال هستیم.

انتهای پیام/4062/

تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم تجلیل از اساتید و دانشجویان فرهیخته واحد قم

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی قم دانشجویان فرهیخته تجلیل از برگزیدگان دانشگاه آزاد اسلامی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند

نورمحمد علیپور عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد درباره روز و مقام معلم افزود: روز معلم یکی از روز های بسیار مهم در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

علیپور افزود: معلمین از جمله اقشار پرتلاش، زحمت کش و وفادار به نظام اسلامی هستند که تقدیر و تجلیل از آنها نباید مختص هفته معلم باشد. جوانان و دانشجویان به‌ عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند. آموزگاران باید در عمل، کردار و گفتار الگوی دانش آموزان باشند.

وی خاطرنشان کرد: اولین معلم خدا است. معلمی از این جهت مهم و حائز اهمیت است که شغل انبیاء و خدای تبارک و تعالی است.

وی با اشاره به آیه «وَعَلَّمَ ءَادَمَ ٱلۡأَسۡمَآءَ کُلَّهَا ثُمَّ عَرَضَهُمۡ عَلَی ٱلۡمَلَـٰٓئِکَةِ فَقَالَ أَنۢبِـُٔونِی بِأَسۡمَآءِ هَـٰٓؤُلَآءِ إِن کُنتُمۡ صَٰدِقِینَ» (بقره/ ۳۱) گفت: پروردگار عالم، دانش و معرفت را از لحاظ شرافت و ارزش در اوج همه مراتب و مقامات قرار داده و بر آدم ابوالبشر منت نهاده است. انسان نیاز به رشد و تکامل دارد و این وظیفه برعهده معلمین است. چرا که معلمین انسان‌های پاک، برجسته، سالم و متدین به مسائل دینی هستند.

خبرنگار: آسیه طاهرمنش

انتهای خبر/

کد خبر: 1229071 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند