Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@18:45:25 GMT

قرارداد ۲ ساله حاج‌صفی با آریس یونان/ سامارانتس: او یک بازیکن کامل است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۲۷۷۶

قرارداد ۲ ساله حاج‌صفی با آریس یونان/ سامارانتس: او یک بازیکن کامل است

‍‍‍‍‍‍

قرارداد دو ساله احسان حاج‌صفی با باشگاه آریس یونان امروز امضا خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رادیو ورزش یونان، احسان حاج‌صفی عصر امروز (شنبه) در شهر سالونیکی پس از شرکت در آزمایش پزشکی باشگاه آریس قرارداد دو ساله‌اش با این باشگاه را امضا می‌کند.

میکائیل انینگ سرمربی آلمانی آریس با جذب سه بازیکن جدید می‌خواهد ترکیب تیمش را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این سه بازیکن احسان حاج‌صفی است. باشگاه آریس با او برای عقد قرارداد به توافق نهایی رسیده است.

همچنین جورج سارامانتس کارشناس فوتبال یونان درباره پیوستن احسان حاج‌صفی به آریس گفت: او بازیکنی بسیار عالی و کامل است. می‌تواند به خوبی جای خالی کورت را پُر کند. خصیصه‌های خوبی در بازی‌اش وجود دارد و یک بازیکن حرفه‌ای است.

وی در ادامه اظهار داشت: حاج‌صفی میل به حمله دارد و به خوبی درگیر می‌شود. او از پاهای قدرتمندی برخوردار  است و سبک بازی مناسبی دارد. می‌دانم که در دو پست خوب بازی می‌کند. حاج‌صفی در سوپرلیگ یونان بازی کرده و این مهمترین موضوع است. او تمامی فاکتورهای موردنیاز را برای بازی در ترکیب اصلی آریس دارد.

تعویق دیدار فینال تیم انصاری‌فرد به دلیل کرونایی شدن بازیکن حریف

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط احسان حاج صفی بیشتر بخوانید... غیبت انصاری‌فرد در دیدار فینال جام حذفی یونان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... غیبت انصاری‌فرد در دیدار فینال جام حذفی یونان واژه های کاربردی مرتبط احسان حاج صفی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گزینه‌های موقت سرمربیگری و سرپرستی استقلال مشخص شدند ۲ جزییات توافق استراماچونی با باشگاه استقلال/ از جمع‌بندی بر سر مبلغ تا درخواست برای جذب بازیکن فرانسوی ۳ مظاهری رسماً قراردادش با تراکتور را فسخ کرد/ مقصد بعدی رشید کجاست؟ ۴ استقلال نمی‌تواند هافبک ماشین‌سازی را جذب کند ۵ اعلام سه شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال ۶ سعادتمند وعده داد؛ استقلالِ کهکشانی می‌سازم ۷ دهقانی در انتظار رضایت باشگاه سپاهان برای پرسپولیسی شدن ۸ حضور هافبک ماشین‌سازی در باشگاه استقلال مهمترین اخبار ورزشی جزییات توافق استراماچونی با باشگاه استقلال/ از جمع‌بندی بر سر مبلغ تا درخواست برای جذب بازیکن فرانسوی قربانی: کار مدیران استقلال غیرحرفه‌ای بود/ تراکتور، استقلال را سوپرایز کرد پولادگر: انتخاب فدراسیونِ برتر جهان ثمره تلاش و همت خانواده بزرگ تکواندوست/ برگزاری سمینار علمی بین‌المللی گم شد! کریمی در آستانه جدایی از استقلال، چشمی و اسماعیلی نزدیک به تمدید مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران چشم‌انداز مثبت بخش کشاورزی ایران تا سال ۲۰۲۴/ رشد ۲رقمی تولید گندم، ذرت، جو، و شکر ایران طی امسال روزنامه البناء: چرا فرانسه برای نجات لبنان اصرار دارد؟ تنها ۷ میلیون نفر مشمول برق رایگان می شوند/ لزوم اصلاح ساختار تعرفه‌های برق و حذف یارانه پنهان مشترکین پرمصرف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احسان حاج صفی احسان حاج صفی احسان حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

مدافع نوجوان بارسلونا فاصله زیادی تا امضای یک قرارداد جدید ندارد. 

طرفداری | بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد پائو کوبارسی است. این پدیده نوجوان طی چند ماه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ژاوی به دست آورده، در حساس ترین شرایط به او اعتماد شده و به همین دلیل، بارسلونا مذاکرات تمدید قرارداد را سرعت بخشیده است.

از دلایل این تمدید قرارداد، افزایش مبلغ بند فسخ قرارداد او است که در حال حاضر روی 10 میلیون یورو تنظیم شده است، رقمی وسوسه کننده برای هر تیمی که بتواند این مبلغ را بپردازد. با این حال به نظر می رسد این بند فسخ حداقل تا تابستان امسال تغییری نکند. نشریه موندو دپورتیوو گزارش می دهد که دو طرف تا نهایی کردن قرارداد جدید فاصله کمی دارند، اما این قرارداد تنها پس از رسیدن کوبارسی به سن 18 سالگی در ژانویه 2025 امضا خواهد شد؛ در آن زمان بند فسخ او به 1 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.  

با وجود این خوش بینی، دو مانع کوچک همچنان وجود دارد که باید برطرف شوند، هرچند روزنامه کاتالانی اطمینان می دهد که این موانع مشکلی ایجاد نخواهند کرد. یکی از آنها وضعیت فیرپلی مالی بارسلونا است که ممکن است باعث شود بارسلونا او را در ابتدای فصل آینده به عنوان بازیکن جوان یا بازیکن بارسلونا B ثبت کند تا حقوق او به سقف حقوقی آنها ضربه نزند. مورد دیگر مدت قرارداد است. بارسلونا مشتاق است او را برای شش سال تا سال 2031 تمدید کند، در حالی که کوبارسی تمایل بیشتری به قرارداد پنج ساله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • مهارت و تکنیک‌های لوکاس برگوال، بازیکن 17 ساله سوئدی / فیلم
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴