Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:56:03 GMT

فشار مدیریت دفترنشین و لاکچری بر گُرده مردم!

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۲۹۲۸

فشار مدیریت دفترنشین و لاکچری بر گُرده مردم!

برخی دولت ها و حامیانشان با پوپولیستی خواندن بازدید میدانی از مشکلات و چالش های مردم، وضع امروز را رقم زده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، در جریان سفر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان جهت نظارت و رسیدگی میدانی به امور مردم و مشکلاتشان حواشی زیادی به وجود آمد؛ از نیت خوانی های نامنصفانه تا تشویق و تحسین از افراد مختلف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اما در واقعیت چندین سال است که رسیدگی و نظارت میدانی جای خودش را به پشت میز نشینی و رسیدگی تلفنی داده است. متاسفانه برخی دولت ها و حامیانشان با پوپولیستی خواندن بازدید میدانی از مشکلات و چالش های مردم، وضع امروز را رقم زده اند.   مشکلاتی که در کشور ایجاد شده و شرایط را بر مردم صبور ایران سخت کرده، قطعا حل شدنی است به شرط آن که مسئولین کشور از دفاترشان بیرون بیایند و فقط تهران را نبینند؛ مدیریتی که از خوی اشرافی ناشی می شود ضرورت حضور بین مردم را درک نخواهد کرد و اگر روزی هم در بین مردم حضور یابند با کفش بر زندگی مردم پا می گذارند!   بعد از گذشت ۳۱ سال از جنگ تحمیلی هنوز وضع مردم شریف خوزستان در بدترین شکل ممکن است و به هیچ عنوان در شان این عزیزان که در دفاع مقدس از جان و مال و خانواده خود گذشتند و از کشور دفاع کردند، نیست؛ متاسفانه در استان های دیگر کشور هم از این قبیل مشکلات وجود دارد و مردم فشار سختی را تحمل می کنند و هم چنان مسئولین کشور در دفاترشان نشسته و تلفنی دستور مساعدت می دهند.   به فرموده مقام معظم رهبری زمان آن فرارسیده که مدیریت پیر و خسته جای خود را به مدیران جوان و باانگیزه بدهند، البته کار بسیار سختی است. چرخه مدیریت و نفوذ بسیار مدیران کار سختی را برای جوانان ایجاد کرده است.   در این ۷ سال که دولت تدبیر و امید بر مسند ریاست بود مردم به عینه مشاهده کردند که مدیریت دفترنشین، تلفنی و لاکچری می تواند چه فجایعی را در کشور رقم بزند و اوضاع را روز به روز بر مردم سخت تر کند؛ قطعاً فاصله گذاری مسئولین از مردم و عدم اعتقاد به مدیریت میدانی و جهادی تحمل بسیاری از مشکلات را برای مردم سخت تر می کند.   مردم خسته از وعده های پوچ و شعارهای بی عمل، امید بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم بستند که طبق فرمایش رهبری معظم انقلاب که فرمودند: «تحقق امور زیربنایی و ساختاری نیازمند مدیریت شجاعانه، امیدوارانه، جهادی، همراه با اشراف میدانی بر مشکلات، عدم انفعال در برابر دشمن و شرطی نکردن اقتصاد به مسائل خارج از اختیار خودمان است».   همانطور که رهبر بزرگوار انقلاب هم تاکید دارند حل مشکلات با مدیرانی شجاع، جهادی و با اشراف میدانی بر مشکلات میسر است.   مدیران خسته و بی انگیزه و ناتوان که به هیچ عنوان بنای حمایت از جوانان را ندارند و جایگاه خود را با ورود آنان متزلزل می بینند باید از دور مدیریت کشور خارج شوند تا پویایی و نشاط مجدداً به چرخه مدیریتی کشور بازگردد.   در پایان مردم بزرگوار ایران اسلامی تجربه این سالیان را بخاطر بسپارند و در بزنگاه های مهم کشور مانند انتخابات افرادی را برگزینند که به جای مدیریت تلفنی و تهران نشینی، جهادی عمل کنند و بر مشکلات مردم به صورت میدانی اشراف حاصل کنند تا اتفاقات تلخ این چند سال که با مدیریت ضعیف و خسته همراه بود مجدداً تکرار نشود.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران