Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:53:55 GMT

دستگیری8 نفر ازلیدر های شرکت هرمی در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۲۹۴۹

دستگیری8 نفر ازلیدر های شرکت هرمی در ایلام

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره کل اطلاعات استان ایلام، تعداد 8 نفر از لیدرهای شرکت هرمی"یونیک فاینانس"(unique finance) در شهرستان های ایلام، سیروان و چرداول دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش برنا از ایلام ؛یک مقام امنیتی دراین خصوص توضیح داد؛این افراد با توسل به روشهای فریبکارانه و ارائه اطلاعات کذب و اغواگرانه در خصوص فعالیت شرکت "یونیک فاینانس" در بورس های خارجی خصوصا بورس"نزدک"(Nasdaq) بالغ بر 1000 نفر در سطح استان را به شرکت مذکور جذب کرده و با جمع آوری حدود یک میلیون دلار از سرمایه های مردم، قریب به 600 هزار دلار را به صورت غیر قانونی از کشور خارج نموده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:سال گذشته نیز تعداد 4 نفر از لیدرهای اصلی شرکت مذکور در سطح استان ایلام شناسایی، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی گردیدند.

اوگفت :از همشهریان عزیز درخواست می شود قبل از هرگونه سرمایه گذاری نسبت به استعلام و بررسی موضوع از مراجع ذیصلاح اقدام کنند.

 

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام سربازان گمنام امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت تولید نیروی آذرخش با سرمایه اولیه ده میلیون ریال و با مشارکت شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران"سنا" به میزان ۹۸٫۹۹ درصد کل سهام و با هدف احداث و بهره برداری از نیروگاه علی آباد گلستان مشتمل بر ۶ واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی به ظرفیت مجموع ۹۷۲ مگاوات تاسیس شده که اکنون در مسیر پذیرش و عرضه در فرابورس قرار دارد. با این شرکت آشنا شوید. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzS

دیگر خبرها

  • بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • گرداننده فراری چند شرکت هرمی به کشور بازگردانده شد
  • پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند
  • استرداد متهمه کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  •  معرفی کتاب های بازار مالی