Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت به خاطر عملکرد خوب استان در ورود به موقع در حادثه انفجار کپسول گاز کلر از استاندار ایلام تشکر کرد

به گزارش برنااز پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز شنبه ۱۵ شهریور ماه دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در آغاز جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران و با حضور استانداران سراسر کشور بصورت ویدئوکنفراس در حال برگزاری است از قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام به خاطر ورود به موقع در حادثه انفجار کپسول گاز کلر در شهرستان چرداول و مجموعه عوامل به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با عنوان‌ این مطلب که عملکرد خوب استانداری ایلام در مدیریت بحران و ورود به موقع عوامل امداد و نجات و حوزه بهداشت و درمان از وقوع یک فاجعه انسانی جلوگیری کرده است برای حادثه دیدگان آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

گفتنی است که در پی حادثه انفجار کپسول گاز کلر در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در همان آغازین لحظات معاونین خود را به همراه اعضای ستاد مدیریت بحران استان، دستگاه های امداد و نجات‌ و ... راهی منطقه کرد تا بدون فوت وقت به حال حادثه دیدگان رسیدگی شود.

بر اساس این گزارش از همان آغازین ساعت حادثه ده ها تیم امداد و نجات از استانهای ایلام و کرمانشاه گروه هایی از سپاه، هلال احمر، علوم پزشکی و ... در محل حاضر بوده و با آمبولانس و بالگرد مصدومان حادثه دیده را انتقال دادند که این ورود به موقع در مدیریت حادثه علی رغم مسموم شدن قریب ۲۰۰ نفر از اهالی روستا باعث شد تلفات انسانی درپی نداشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تقدیرنامه گاز کلر استاندار ایلام ورود به موقع وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه