Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:20:51 GMT

گلایه تراکتور از حرف‌های یک مجری تلویزیونی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۰۲۴

گلایه تراکتور از حرف‌های یک مجری تلویزیونی

باشگاه تراکتور با صدور بیانیه ‌ای از صدا و سیما و مقایسه این تیم با تیم ملی بحرین انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی توانست در دیدار فینال جام حذفی با عبور از سد استقلال، به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند. پس از این بازی بود که عنوان شد در نیمه دوم این دیدار، بازیکنان تراکتورسازی 24 دقیقه ازز مان بازی را تلف کرده اند و باعث انتقادات زیادی از این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه تراکتور امروز شنبه با صدور بیانیه ای در این خصوص نوشت: «علایق رنگی را در سیمای ملی پایان دهید. تیم تراکتور پس از سال‌ها قهرمان ایران شد و انگار به مذاق مجریان سیمای ملی با علائق سرخابی خوش نیامده است. متاسفانه سالیان سال است به دلیل عدم نظارت صحیح در صداوسیما برنامه‌سازان و مجریان برنامه‌های تلویزیونی در حوزه‌ی ورزش علایق رنگی خود را به شکل واضح و مشخص در برنامه‌هایی که با بودجه‌ی تمام مردم ایران ساخته می‌شود، نمی‌توانند کتمان کنند و این‌بار هم تیم مردمی تراکتور را با تیم ملی کشوری که هیچ ایرانی خاطره‌ای خوشی از آن‌ها ندارند مقایسه کرده‌اند. اینکه به جای احترام به قهرمانی یک تیم شهرستانی علایق خود را در تلویزیون نتوانیم کنترل کنیم و به هر قیمتی سعی در کمرنگ کردن ارزش آن داشته باشیم، مستقیما توهین به شعور مخاطب است.


ریاست محترم سازمان صداوسیما باید بداند بی‌دلیل نیست روز به روز از تعداد مخاطبین برنامه‌های ورزشی این سازمان کاسته شده و مردم نام سیمای میلی را با جای ملی فریاد می‌زنند.


باشگاه تراکتور ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع ذی‌صلاح، با تاکید بر احترام به هواداران تمام تیم‌ها و گام برداشتن در راستای فوتبال جوانمردانه و توأم با عدالت، از مسئولان این سازمان می‌خواهد که نظارت بیشتری بر عملکرد نیروهای کاری خود داشته باشند تا این‌گونه با احساسات هواداران پرشور تراکتور بازی نشود.»

 

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اومافیلم، آیین قدردانی و تشکر از عوامل سازنده مستندمسابقه «نامیرا» روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در موسسه جامعه معلولان ایران صورت گرفت.

در این مراسم، با رونمایی از قسمت هایی از مسابقه، هم اندیشی مدیران جامعه معلولان و اهالی هنر صورت گرفت.

مجموعه مسابقه «نامیرا» یک رئالیتی شو با محوریت معلولان است که ایام نوروز امسال، روی آنتن شبکه نسیم رفت. این مسابقه در مرکز سیمرغ صدا و سیما و موسسه فیلمسازی اومافیلم، به تهیه کنندگی سیدجمال عودسیمین تولید شده است.

امیر منیری کارگردان «نامیرا»، بیان کرد که ضمن ساخت برنامه، با سبک زندگی و مشکلات مصداقی از زندگی افراد دارای معلولیت روبه‌رو شده اند که این مهم باعث شد نوع برخورد با شیوه رفتاری با آن ها، در قالب برنامه، فرهنگ سازی شود.

در این نشست علی همت محمودنژاد مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان بیان کرد که اگر در سایر مسابقات تلویزیونی از قبیل مسابقات فکری، اطلاعات عمومی و ... نیز از افراد دارای معلولیت استفاده شود، بازخورد خوبی خواهیم داشت.

در این نشست آیین قدردانی از عوامل برنامه «نامیرا» با حضور مسؤولان و مشاوران انجمن های مرتبط با معلولان انجام گرفت.

آرشیو مستند مسابقه «نامیرا» از تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 6092241 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس