Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:16:06 GMT

رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر سنندج مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۱۰۸

رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر سنندج مشخص شدند

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رؤسای کمیسیون‌های تخصصی سال پایانی دوره پنجم شورای شهر سنندج مشخص شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اعضای شورای اسلامی شهر سنندج 9 عضو دارد که در انتخابات 28 مردادماه امسال شورا، رئیس و اعضای هیئت رئیسه را انتخاب کردند.

در این انتخابات «سیدغریب سجادی» به‌عنوان رئیس، «ارسطو گویلی» به‌عنوان نائب رئیس شورا، «مجید شاه‌اویسی» به‌عنوان منشی و «یوسف اسدی» به‌عنوان سخنگو شورای شورای اسلامی شهر سنندج انتخاب شدند، به دنبال انتخاب اعضای هیئت رئیسه جدید در سال پایانی دوره پنجم شورای سنندج، امروز تعیین رؤسای کمیسیون‌های تخصصی در دستور کار شورا قرار گرفت که به شرح ذیل مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس و هیئت رئیسه جدید شورای شهر سنندج مشخص شدندگزارش|حاشیه‌ای بر حاشیه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر سنندج؛ تَرک جلسه 3 عضو شورا به نشانه نارضایتی

براساس این گزارش؛ «سیدغریب سجادی» به‌عنوان رئیس، «علی پژگول» رئیس کمیسیون ورزش و سلامت، «فرزاد زارعی» رئیس کمیسیون حقوقی، «جلال شریعتی» رئیس کمیسیون بودجه، «مجید شاه‌اویسی» رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری، «یوسف اسدی» رئیس کمیسیون تلفیق، «انور رشیدی» رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی، «ارسطو گویلی» رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری و «سیف‌الله رضایی» به‌عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی انتخاب شدند.

انتهای پیام/486/ ز

R7848/P/S6,66/CT1 بیشتر بخوانید... قانع نشدن اکثر اعضای شورای شهر رشت از پاسخ‌های شهردار؛ استیضاح هفته آینده اعلام وصول می‌شود ابراز نگرانی رئیس شورای شهر از آلودگی شیرآبه زباله تهران/ ضرورت ورود شیرآبه زباله به شبکه فاضلاب پشت‌پرده "بیلبورد تبلیغاتی موهن شهری" در ماه محرم/ شورای شهر تهران اعتقادی به طی‌کردن "روند قانونی تبلیغات" ندارد! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قانع نشدن اکثر اعضای شورای شهر رشت از پاسخ‌های شهردار؛ استیضاح هفته آینده اعلام وصول می‌شود ابراز نگرانی رئیس شورای شهر از آلودگی شیرآبه زباله تهران/ ضرورت ورود شیرآبه زباله به شبکه فاضلاب پشت‌پرده "بیلبورد تبلیغاتی موهن شهری" در ماه محرم/ شورای شهر تهران اعتقادی به طی‌کردن "روند قانونی تبلیغات" ندارد! پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی ۲ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۳ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد ۴ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۵ واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند ۶ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است ۷ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۸ کودک ۴ ساله در جنگل گلستان با تلاش نیروهای هلال احمر پیدا شد مهمترین اخبار استانها رئیس سازمان بسیج: تبیین مکتب شهید سلیمانی آغاز یک نهضت بزرگ فرهنگی است ۱۰۰۰ خودروی رسوبی در گمرک استان بوشهر آفتاب می‌خورند/ ترخیص ۱۱۵ خودرو براساس مصوبه دولت شهردار خرم‌آباد استعفا داد آیت‌الله اعرافی: برای معیشت مردم باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| تحلیلگر آمریکایی: همانطور که آیت‌الله خامنه‌ای پیش‌بینی کرده، روابط امارات-اسرائیل پایدار نمی‌ماند روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران چشم‌انداز مثبت بخش کشاورزی ایران تا سال ۲۰۲۴/ رشد ۲رقمی تولید گندم، ذرت، جو، و شکر ایران طی امسال روزنامه البناء: چرا فرانسه برای نجات لبنان اصرار دارد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر سنندج شیرآبه زباله رئیس کمیسیون هیئت رئیسه مشخص شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدخزاعی رئیس سازمان سینمایی در بازدید از بنیاد سینمایی فارابی و شورای فیلم اولی‌ها با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه اعضای شورای تأیید صلاحیت فیلمسازان اول گفت: امید بسیاری از جوانان و علاقه‌مندان به فیلمسازی و سینما به همین شورا است و طبق گزارش‌هایی که از طرق مختلف به سازمان رسیده است این شورا با دقت و پویایی، عملکردی شفاف و قابل دفاعی را از خود به جا گذاشته و چهره‌های مستعد، توانمند، قابل اعتنا و آینده دار را به سینمای ایران معرفی کرده است.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به متقاضیان زیاد از اقصی نقاط کشور برای حضور در جمع حرفه‌ای فیلمسازان با توصیه اکید به اعضای شورای تأیید صلاحیت فیلمسازان اول عنوان کرد: آن‌چه اکنون در حال رخ دادن است تزریق نیروی جوان، تازه نفس و با انگیزه به عرصه سینمای کشور است که سالیان طولانی در این بخش کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، بنده معتقدم سینماگران حرفه‌ای هم از این برنامه و راهبرد سازمان سینمایی استقبال می‌کنند و چنان چه هر کس با نگاه منصفانه به این مسیر نگاه کند قطعاً نتیجه حاصله را تحسین خواهد کرد. شاهد ادعای بنده کارگردانان جدیدی است که از همین شورا تاییدیه گرفته و وارد عرصه حرفه‌ای شده‌اند و در جشنواره‌های ۲ دوره گذشته جوایز مهمی کسب کرده‌اند. در کنار جوانان با استعداد و متعهد و آینده دار برای سینمای ملی کشورمان نباید از تجربه و تخصص پیشکسوتان غافل شویم، سینمای ملی و اسلامی ایران برای توسعه در حوزه‌های مختلف ملی و بین المللی باید از همه ظرفیت‌های کشور بهره مند شود.

خزاعی در ادامه گفت: امسال برای حمایت از ۱۰ فیلم اولی البته فیلم‌های ارزان قیمت مبلغی را در بودجه فارابی مصوب کرده‌ایم که به صورت جدی تر حمایت از جریان نسل نو آغاز شود. من به آینده و افتخارات بزرگ این نسل متفکر و متخصص و متعهد امیدوارم؛ نسلی که درک بالایی از زبان تصویر و شناخت خوب از مسائل کشور و از دغدغه‌های ملی دارد و تلاش خواهد کرد که افتخارات این کشور را در عرصه‌های داخلی و خارجی به تصویر کشد.

وی تصریح کرد: سینمای ایران به متفکران جدید و اندیشه‌های نو و بدیع با دغدغه‌های ملی و دینی احتیاج دارد، فیلمسازانی که تفکر را در آثار شبه روشنفکری و جشنواره زده نمی‌داند و ارتباط با مخاطب نیز در دغدغه‌های آنها مشاهده می‌شود.

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: راه اندازی و بررسی مجوزهای کارگردان اولی در حوزه تخصصی به دور از جریان سرمایه داری که قبلاً بر این حوزه احاطه داشت و تعیین کننده بود و نوعی عدالت فرهنگی بر اساس کشف استعداد است.

در پایان خزاعی ضمن تشکر از شورا و مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی درخواست کرد یک مراسم ویژه جهت معرفی به تهیه کننده ها و سرمایه گذاران و نهادهای تولید کننده برگزار شود.

در این جلسه درباره پرونده یکی از متقاضیان به صورت نمونه بحث و بررسی شد و رئیس سازمان سینمایی در جریان چگونگی ارزیابی‌ها و تصمیم گیری اعضای شورا قرار گرفت. این جلسه با حضور اعضای شورای تأیید صلاحیت فیلم اولی‌ها شامل مجید زین العابدین، رسول صدرعاملی، حبیب ایل بیگی، محمدرضا عرب، مجید اسماعیلی، مهدی آذرپندار، امیر بوالی و روح الله سهرابی برگزار شد.

مسؤولیت دبیری این شورا را فرزاد اژدری بر عهده دارد.

کد خبر 6097539

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد