Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:09:36 GMT

حذف توره از بازی خیرخواهانه به علت شوخی نامناسب

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۱۱۷

حذف توره از بازی خیرخواهانه به علت شوخی نامناسب

یحیی توره ستاره سابق منچستر سیتی و خاطر انجام یک شوخی نامناسب از حضور در یک بازی خیرخواهانه کنار گذاشته شد.

به گزارش "ورزش سه"، هر ساله یک بازی خیریه بنیاد یونیسف برگزار می‌شود و مقرر شده بود که امسال این مسابقه در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود. همچنین ستاره سابق منچسترسیتی یعنی یحیی توره نیز یکی از بازیکنانی بود که نامش در لیست بازیکنان حاضر در این بازی خیرخواهانه مشاهده می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این وجود یک اتفاق عجیب باعث شده که نام یحیی توره از لیست این مسابقه کنار گذاشته شود. ستاره سابق تیم های بارسلونا و منچستر سیتی بعد از یک شوخی نامناسب در گروه واتس اپی که بازیکنان حاضر در این مسابقه، عضو آن بودند از لیست بازی کنار گذشته شد‌.

 

 

 

 

البته بعد از روی دادن این حواشی یحیی توره به شکل رسمی از همه عذرخواهی کرد. او در این باره گفت: " به خاطر این شوخی نامناسب که عمیقاً از آن پشیمان هستم عذر خواهی می کنم. این فقط یک شوخی بود اما من به احساسات سایر شرکت کنندگان در این مسابقه هیچ توجهی نکردم. من حتی بعد از چند دقیقه تمام این شوخی‌ها را حذف و از تمام اعضای حاضر در گروه نیز عذرخواهی کردم.

 

ما برای یک هدف خوب در کنار همدیگر جمع شده بودیم اما این کار من مسیرمان که جمع آوری کمک برای کودکان سرتاسر جهان بود را منحرف کرد. ناامید کننده است که می بینم به خاطر یک شوخی نامناسب جلب توجه کرده‌ام. صرف نظر از شرایط من این مسئله را به گردن می گیرم و اعتراف می کنم که به عنوان یک مرد بالغ نباید چنین صحبت‌هایی داشته باشم."

تیم ملی ساحل عاج یحیی توره ساحل عاج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ساحل عاج یحیی توره ساحل عاج شوخی نامناسب یحیی توره یک شوخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

کد خبر 847346 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است