Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، وزیران امور خارجه مصر و بحرین طی دیداری بر اهمیت همکاری و مقابله با مداخلات بیگانگان در منطقه تأکید کردند.

«عبداللطیف بن راشد الزیانی»، وزیر امور خارجه بحرین و «سامح شکری»، همتای مصری او امروز در شهر قاهره، پایتخت مصر دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنا به گزارش خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، دو طرف در این دیدار، بر تعمیق و تقویت روابط دوجانبه تأکید و خواستار همکاری مشترک در زمینه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و تجاری بین مصر و بحرین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه‌ای که وزارت خارجه بحرین منتشر کرده، آمده است که شکری و بن راشد بر همبستگی قاهره و منامه برای مقابله با «مداخلات خارجی» که به دنبال برهم زدن امنیت و ثبات منطقه هستند، تأکید داشتند.

دو طرف در این دیدار همچنین در باره تحولات لیبی و فلسطین رایزنی کرده و از هرگونه ابتکار عملی که درصدد «تحقق صلح فراگیر و عادلانه در مسئله فلسطین براساس قطعنامه‌های بین‌المللی» هستند، استقبال کردند.

وزیران خارجه مصر و بحرین همچنین مدعی شدند که این دو کشور بر ضرورت حفظ راهکار دو دولتی و توقف هرگونه اقدامی که به دنبال اشغال کرانه باختری است، تأکید دارند.

وزیر امور خارجه بحرین پیش از دیدار امروز خود با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر نیز دیدار و گفت‌وگو کرده است.

دولت مصر و بحرین به دنبال اعلام توافق امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی و به رسمیت شناختن این رژیم توسط ابوظبی در بیست‌وسوم مرداد، از این توافق استقبال کردند و آن را گامی در جهت تحقق صلح در فلسطین دانستند.

بنا به اظهارات مقامات آمریکایی و صهیونیستی، به احتمال زیاد دولت بحرین در آینده نزدیک نیز به تأسی از امارات، رژیم صهیونیستی را به رسمیت خواهد شناخت.

انتهای پیام/

104 / 361 سازش با اسراییل مصر بحرین خیانت بحرین سران عرب فلسطین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازش با اسراییل مصر بحرین خیانت بحرین سران عرب فلسطین مصر و بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه انگلیس از اعمال تحریم‌های جدید علیه گروه‌ها و افراد افراطی مرتبط با خشونت شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری اشغالی خبر داد.

«دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس گفت که این بسته تحریمی دو گروه که حملات خشونت‌آمیز شهرک نشینان صهیونیست را علیه فلسطینیان رهبری می کنند و همچنین چهار نفر را که مسئولیت مستقیم انجام این اقدامات را در کرانه باختری بر عهده دارند، هدف قرار می دهد.

وزیر خارجه انگلیس افزود که مقامات اسرائیلی باید دست اندرکاران خشونت علیه فلسطینیان در کرانه باختری را دستگیر کنند.

وزارت امور خارجه انگلیس پیشتر هم با تحریم شماری از شهرک‌نشین‌ها اعلام کرده بود که خشونت شهرک نشینان افراطی در کرانه باختری طی یک سال گذشته به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است و برخی از شهرک‌نشین‌های اسرائیلی از آزار و اذیت، ارعاب و خشونت برای اعمال فشار روی جوامع فلسطینی برای ترک سرزمین خود استفاده می‌کنند.

کد خبر 6095969

دیگر خبرها

  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • (ویدئو) هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل اعلام موجودیت کرد + فیلم
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران