Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:57:01 GMT

۱۰ پروژه فرهنگی و تفریحی در منطقه ۲ پایتخت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۳۳۴

۱۰ پروژه فرهنگی و تفریحی در منطقه ۲ پایتخت افتتاح شد

به گزارش ایرنا، «رسول کشت پور» عصر شنبه در مراسم افتتاحیه این پروژه ها گفت: افتتاح ورزش های هیجانی در پل معلق بوستان نهج البلاغه، افتتاح سینمای اختصاصی کودک با ۱۱۰ صندلی، نصب نماد نوری نیلوفری در میدان صنعت و همچنین احداث نیروگاه کوچک مقیاس برق در بوستان نهج البلاغه از مهمترین پروژه هایی بود که امروز- شنبه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌منطقه ۲ به دلیل داشتن بوستان ها و امکانات تفریحی از جذابیت گردشگری برخوردار است برهمین اساس پروژه های تفریحی و فرهنگی با هدف تامین رضایت شهروندان طراحی و احداث شده است.

شهردار منطقه ۲ تاکید کرد: از آغاز فعالیت مدیریت شورای پنجم، با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته چهار سری از پروژه ها در این منطقه افتتاح شد و حالا پنجمین سری نیز آماده بهره برداری است.

وی تاکید کرد: پروژه ها براساس نیازها و ظرفیت های شناسایی شده در تعامل با مردم احصا شده که در چند بخش فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری  طراحی و اجرا شده است.

کشت پور یادآور شد: مهم ترین راهبرد ما در منطقه دو، توسعه زیرساخت ها، ارتقای سرانه ها و حرکت در مسیر هوشمند سازی خدمات شهری  است که امروز در افتتاح پروژه ها این مهم را در نظر گرفتیم.

آغاز ساماندهی خیابان زنجان

همچنین شهردار منطقه ۲ تهران نیز از ساماندهی خیابان زنجان خبر داد و گفت: مشکلات ترافیکی خیابان زنجان شمالی  و معابر این محدوده با انتقال درب خروجی ستاد ترخیص خودرو به خیابان شهید حبیب الهی ساماندهی می شود.

وی اظهار داشت: حجم بالای تردد در خیابان زنجان شمالی به لحاظ وجود ستاد ترخیص خودرو و مرکز شماره گذاری موتور سیکلت در این خیابان مسائل و مشکلات ترافیکی را برای ساکنین و همچنین مراجعین این مراکز ایجاد کرده است.

کشت پور با بیان اینکه کمبود ظرفیت پارک خودرو از دیگر مسائل این خیابان است گفت: ظرفیت پارکینگ ستاد ترخیص خودرو پاسخگوی نیاز مراجعین به این مرکز نیست و همین امر مشکلات ترافیکی را به خیابان های اطراف نیز منتقل می کند و نارضایتی شهروندان را موجب شده است.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به اولویت برنامه های منطقه در ساماندهی معضلات ترافیکی گفت: پس از مطالعات کارشناسی، انتقال درب خروجی ستاد ترخیص خودرو به خیابان شهید حبیب الهی به عنوان راهکار در ساماندهی مشکلات ترافیکی خیابان زنجان پیشنهاد شد و این کار بزودی عملیاتی می شود.

سرمایه گذاری در حوزه سلامت روان خانواده شهرداری تهران

همچنین مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در این مراسم اعلام کرد: در دو سال اخیر سرمایه گذاری خوبی روی پایش سلامت روان خانواده بزرگ شهرداری انجام شده است.

«حمید چوبینه» با بیان اینکه موضوع سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: این ویروس عالم گیر همه ما را به این نتیجه رسانده که سلامتی مهمترین رکن هر زندگی است و این یک دریافت همگیر است.

به گفته وی، امروز که کرونا عالم گیر شده و شرایط زندگی را سخت کرده است اهمیت مساله سلامت بیشتر مشخص شده است.

چوبینه ادامه داد: از سوی دیگر دنیای مدرن امروز تکنولوژی کمک کرده زندگی راحت تری داشته باشیم اما همین تکنولوژی باعث شده بر روی سلامت روان تأثیر گذار شود و سلامت روان هم این روزها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در ۱۹ مرکز درمانی موجود در شهر تهران پایش موضوع سلامت روان را به صورت علمی و پیشرفته پیگیری کنیم.

در آیین گشایش سری پنجم پروژه‌های شهری منطقه ۲ که با حضور زهرا نژاد بهرام، الهام فخاری و شهربانو امانی از اعضای شورای شهر، حمید چوبینه، مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، رسول کشت پور، شهردار منطقه ۲ و زینب نصیری، مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران برگزار شد، پروژه هایی همچون سینمای اختصاصی کودک، مرکز جامع سلامت روان، ساخت فضاهای تفریحی در پل معلق آسمان، ساخت نیروگاه کوچک‌ مقیاس در بوستان نهج‌البلاغه، نصب نماد نوری نیلوفری در میدان صنعت، راه اندازی مرکز آموزشهای مهارت ارتباطی موثر به کودکان (فر آموز)، راه اندازی ساختمان سمن سرا، تعریض خیابان ذوالفقاری، مناسب سازی معابر و بوستان ها و راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند (پارادایس هاب) مورد بهره برداری قرار گرفت.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران شهرداری منطقه دو تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری منطقه دو تهران شهرداری تهران شهر تهران شهرداری منطقه دو تهران ستاد ترخیص خودرو مشکلات ترافیکی شهردار منطقه ۲ شهرداری تهران خیابان زنجان سلامت روان پروژه ها کشت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد