Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نهمین روز از آغاز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران هم آبستن حوادث بسیاری بود و در متن این اخبار و حواشی دو باشگاه پرطرفدار تهرانی حضور داشتند.

پرسپولیس به صورت رسمی با میلاد سرلک قراردادی دو ساله را امضا کرد تا این هافبک اصفهانی رسما سرخپوش شود. شجاع خلیل‌زاده با انتشار پستی تلویحا اعلام کرد که در پرسپولیس می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور هم دومین جلسه خود را با مسوولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد ولی هنوز طرفین بر سر مبلغ قرارداد به توافق نرسیده‌اند. در این بین بدترین خبر ممکن همانی بود که پرسپولیسی‌ها دوست داشتند آن را ببینند. رسانه معروف استاد الدوحه قطر اعلام کرد مهدی ترابی با العربی به توافق رسیده است.

از استقلال اما اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد. رسانه ایتالیایی آنسا تایید کرد که استقلال خواهان به خدمت گرفتن آندره‌آ استراماچونی است. پیش از این نیز چند رسانه ایتالیایی دیگر این خبر را کار کرده بودند اما معلوم نیست تکلیف ماجرا چه خواهد شد. هواداران استقلال امروز در جلوی باشگاه تجمع کردند و احمد سعادتمند اعلام کرد هواداران منتظر یک استقلال کهکشانی باشند. اخبار بد برای نیمه آبی تهران وقتی تکمیل شد که شنیده شد علی کریمی، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی در آستانه ترک باشگاه هستند و تکلیف وریا غفوری هم هنوز مشخص نیست و این بازیکن بابت عدم دریافت مطالبات چند سال اخیرش ناراحت است. نامهایی چون مهدی پاشازاده، مجید نامجو مطلق، رسول خطیبی، محمود فکری و ... برای هدایت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در برخی از رسانه‌ها کار شد که به نظر چندان معتبر نبود.

ماشین‌سازی تبریز با وحید بیاتلو به توافق رسید تا این سرمربی ۳۲ ساله اولین تجربه لیگ برتری خود را به عنوان نفر اول کادر فنی داشته باشد. جواد نکونام هم با تمدیدقراردادش با فولاد در روزی که تیم اهوازی پنجره‌های نقل و انتقالاتی‌اش بسته شده بهترین خبر را برای هواداران تیم به ارمغان آورد و شایعه حضورش در استقلال را به طور کل تمام کرد.

الباقی تیم‌های لیگ برتری هنوز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نکردند و طی روزهای آتی باید منتظر اخبار نقل و انتقالاتی بیشتری باشیم.

برچسب‌ها آندره آ استراماچونی باشگاه پرسپولیس علی علیپور رسول خطیبی نقل و انتقالات مهدی پاشازاده وحید بیاتلو علی کریمی محمد دانشگر جواد نکونام فرشید اسماعیلی مهدی ترابی پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با نقل و انتقالات فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی باشگاه پرسپولیس علی علیپور رسول خطیبی نقل و انتقالات مهدی پاشازاده وحید بیاتلو علی کریمی محمد دانشگر جواد نکونام فرشید اسماعیلی مهدی ترابی آندره آ استراماچونی باشگاه پرسپولیس علی علیپور رسول خطیبی نقل و انتقالات مهدی پاشازاده وحید بیاتلو علی کریمی محمد دانشگر جواد نکونام فرشید اسماعیلی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد