Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:23:12 GMT

نماز جمعه از برکات نظام و انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۵۵۹

نماز جمعه از برکات نظام و انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز شنبه به مناسبت بیستمین سالروزتاسیس ستاد نهاد نماز جمعه فردیس افزود: نماز جمعه فردیس در شهریورماه سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و تا به امروز خیر و برکت فراوانی برای مردم این شهرستان داشته است.

وی نهاد نماز جمعه را یک قرارگاه فرهنگی دانست و اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری نماز جمعه یک قلب فرهنگی برای هر شهر و شهرستان است که باید کارهای فرهنگی از آنجا فرماندهی شود و فرمانده این قرارگاه هم امام جمعه آن شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فردیس یکی از محلات کرج بود که با پیگیری های امام جمعه،مردم،نهادها و اصحاب رسانه سال ۹۲ به شهرستان ارتقا پیدا کرد و در سال ۹۶ هم شهرداری و شورای اسلامی شهر مستقل شد.

ایمانی با بیان اینکه ادارات مختلف شهرستان مستقل و  بودجه های شهرستانی برای آن در نظر گرفته شد مردم از این جهت هم خرسند هستند و هم کارها توسعه پیدا کرد ، گفت: تنها مشکل طی این سالها شورای و شهرداری بود کارها پیش نرفت ولی بخشی از مساله متوجه قوانین ما است باید شورای نگهبان بر کار شورا را دخیل کرد فقط مجلس ناظر این قضیه نباشدشورای نگهبان باشد اگر شورای نگهبان اشتباه کند منافعی در این بحث تعریف نشده است.

حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای 

امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به انتخابات مرحله دوم یازدهمین دولت مجلس شورای اسلامی در کرج ، فردیس و اشتهاردگفت: از مردم این شهرستان ها انتظار می رود با حضور پرشور خود در انتخابات حماسه دیگر خلق کنند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع مهدویت بیان داشت : امروز شاهد آن هستیم که برخی جریان ها درصدد ایجاد انحراف در موضوع مهدویت هستند که باید مراقب این جریان ها بود.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها امام جمعه کرج البرز فردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرج البرز فردیس امام جمعه کرج البرز فردیس امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است