Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:34:34 GMT

چگونه برای تعمیر تلویزیون در زمان صرفه جویی کنیم ؟

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۵۹۴

چگونه برای تعمیر تلویزیون در زمان صرفه جویی کنیم ؟

در هر خانه ای حداقل یک تلویزیون وجود دارد و یکی از ابزار های ایجاد سرگرمی و دورهمی های خانوادگی می باشد بنابراین نمی توان روزی را بدون تلویزیون متصور شد. فرض کنید یک روز سخت کاری را به امید تماشای یک برنامه مهیج در کنار دوستان به پایان رسانده اید و به خانه آمده اید. اما تلویزیون شما دچار مشکل شده است و روشن نمی شود خراب شدن و تعمیر تلویزیون می تواند بسیار ناراحت کننده و در عین حال باعث ایجاد نگرانی در شما شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تلویزیون شما ال جی است و نیاز به تعمیر دارد می توانید به کاردون اعتماد کنید و تعمیر تلویزیون ال جی خود را به کاردون بسپارید. شاید تصور شما از برندهای معتبری مانند ال جی کارایی همیشگی بدون نیاز به تعمیر و خرابی باشد اما این تصور بسیار اشتباه می باشد برندهای با کیفیت هم روزی نیاز به تعمیرات دارند.

تعمیر تلویزیون ال جی با کاردون بهترین انتخابه!

خوشبختانه کاردون این فرصت را برای شما فراهم کرده است تا با استفاده از تجربیات متخصصین که به تعمیر تلویزیون پرداخته اند بیشترین خرابی های تلویزیون ال جی را بررسی نموده و تا جایی که امکان دارد راه حل مناسب برای رفع عیب تلویزیون را در اختیارتان قرار داده است زیرا برخی از مشکلات تلویزیون را می توانید خودتان برطرف نمایید.

سامسونگ یکی از برندهای تولید کننده تلویزیون می باشد که توانسته سهم بزرگی از بازار تلویزیون را به خود اختصاص دهد. بنابراین طبیعی است که میزان تقاضا برای تعمیرات و یا مشکلات ایجاد شده برای این برند زیاد باشد. بله درست است تعمیر تلویزیون سامسونگ ! همه برندهای معتبر دنیا در تولیدات خود از کیفیت دریغ نخواهند کرد اما گاهی اوقات استفاده نادرست از وسایل برقی و یا نوسان برق باعث بروز مشکلاتی برای تلویزیون شما خواهد شد.

از اصلی ترین مشکلات تلویزیون سامسونگ قطع شدن صدای تلویزیون است. اگر تلویزیون شما نیز صدا ندارد و شما را نگران کرده است در اپلیکیشن کاردون مشکل خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیر پاور تلویزیون متخصصین کاردون اعزام شوند. این کار به دقت و مهارت بالایی ناز دارد بنابراین سعی کنید در انتخاب تعمیرکار جهت تعمیر تلویزیون خود وسواس به خرج دهید.

با کاردون برای تعمیر تلویزیون در زمان صرفه جویی کنید

گاهی اوقات ممکن است تلویزیون را خاموش کنید و به بیرون از خانه بروید وقتی به خانه برمی گردید با تلویزیون روشن مواجه شوید و با خودتان فکر کنید شاید یادتان رفته تلویزیون را خاموش کنید. بنابراین مشکل را نادیده خواهید گرفت اما ساده از این موضوع نگذرید و مشکل را بررسی کنید. البته هنگامی که با قطع و وصل جریان برق مواجه می شوید روشن شدن تلویزیون طبیعی است زیرا عملکرد دستگاه به این صورت طراحی شده است و حالت پیش فرض کارخانه بر روی روشن بودن تلویزیون است. پیشنهاد می کنیم در صورت تکرار شدن این مشکل حتما با تکنسین های ماهر و با تجربه کاردون تماس بگیرید تا مشکل شما را برطرف نمایند.

در صورتی که تلویزیون را روشن می کنید ولی تصویر نمایش داده نمی شود و صدا از خروجی های صدا پخش می شود اولین موضوعی که ذهن شما را درگیر می کند قطعا خرابی پنل تلویزیون خواهد بود. اما نگران نباشید دکمه home کنترل تلویزیون را فشار دهید و منتظر ظاهر شدن تصویر منو باشید اگر باز هم تصویری بر روی صفحه نمایش ظاهر نشد با کاردون تماس بگیرید تا تعمیر کاران و متخصصین ما شما را راهنمایی نمایند و برای تعمیر تلویزیون به محل شما اعزام شوند.

اگر تلویزیون سامسونگ دارید و به هر دلیلی نیاز به تعمیر دارد و نگران جابه جایی آن هستید باید بگوییم این نگرانی بی مورد است زیرا شما می توانید با کاردون تماس بگیرید تا تکنسین های خود را که بسیار کارآزموده و با تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون هستند را به محل شما اعزام کنند. در این صورت نیازی به جابه جایی تلویزیون نیست و از صدمات احتمالی در حین جابه جایی و انتقال تلویزیون سامسونگ جلوگیری به عمل خواهد آمد.

بیشتر کاربرانی که از تلویزیون به مدت طولانی استفاده می کنند شاید با این مشکلات مواجه شده اند و یا با برطرف شدن مقطعی آن ها از تعمیر و سرویس تلویزیون سامسونگ منصرف شده اند. باید بگوییم این کار اصلا جایز نیست زیرا با برطرف شدن مشکل به صورت مقطعی و نادیده گرفتن شما در آینده تلویزیون با مشکلات جدی تری مواجه خواهد شد و این موضوع می تواند برای شما بسیار هزینه بر باشد و حتی دیگر تلویزیون قابل تعمیر نباشد و مجبور به تعویض دستگاه خود شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل بازگشایی مدارس در سال 99 شبکه اجتماعی شاد تعمیر تلویزیون تلویزیون سامسونگ تلویزیون ال جی کاردون رپرتاژ آگهی دارا دوم روستای ابوالفضل بازگشایی مدارس در سال 99 شبکه اجتماعی شاد تلویزیون سامسونگ تعمیر تلویزیون نیاز به تعمیر تلویزیون شما برای تعمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی

تلویزیون‌های امروزی تنها یک نمایشگر ساده نیستند و می‌توانند با سیستم عامل هوشمند خود، دنیایی از سرگرمی را برایتان فراهم کنند. در این بین برای تماشا یک فیلم و یا داشتن تجربه یک بازی عالی، بهره‌مندی از صدای مناسب و فراگیر یکی از ضروریات به‌شمار می‌رود. از این رو برخی برای حل این مورد به دنبال گزینه‌هایی مانند ساندبارهای گران قیمت و یا سیستم‌های صوتی حرفه‌ای می‌روند.

افزایش کیفیت و صدای تلویزیون تنها با انجام چند ترفند ساده

به گزارش گجت نیوز، به‌طور کلی ترفندهای ارائه شده در این مطلب راهنمایی، تنها در صورتی جواب می‌دهند که تلویزیونتان واقعا یک سیستم صوتی مناسب داشته باشد. بنابراین در غیر اینصورت هیچ چیزی به غیر از ساندبار و یا سیستم‌های صوتی حرفه‌ای نمی‌تواند کیفیت و بلندی صدا تلویزیون شما را افزایش دهد.

افزایش بلندی و کیفیت صدا تنها با چند تغییر در منو تنظیمات!

تلویزیون شما ممکن است قدرت صوتی بالاتری از آنچه فکر می‌کنید، داشته باشد. به همین خاطر بررسی تنظیمات صدا آن می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند. به‌طور کلی اکثر تلویزیون‌ها تنظیمات اولیه‌ای برای مدیریت باس و صدای زیر دارند و شما می‌توانید برای تلویزیون‌های قدیمی‌تر با بلندگوهای کوچک‌تر، باس را کاهش دهید تا صدای خفه شده کمتر شود. برعکس، افزایش صدای زیر هم می‌تواند بیان دیالوگ‌ها را تا حد نسبی واضح‌تر کند.

اما در تلویزیون‌های امروزی ماجرا تنها به این دو مورد ختم نشده و اغلب دارای حالت های صوتی متنوعی هستند که به‌طور خاص برای انواع مختلف محتوا طراحی شده‌اند. برای مثال در تنظیمات صدا می‌تواند پخش موسیقی، ورزش و یا سینمایی را ببینید که با انتخاب هر کدام به‌صورت خودکار باقی تنظیمات حرفه‌ای صدا نیز تغییر می‌یابد.

علاوه‌بر این موارد، برخی تلویزیون‌های هوشمند مانند محصولات سامسونگ و ال‌جی قابلیت تنظیم صدا به‌صورت خودکار را هم دارند تا با تغییر ناگهانی صدا از یک گفتگوی آرام به یک تبلیغات پر سروصدا جلوگیری شود.

محل قرارگیری تلویزیون

فضایی که تلویزیون را در آن قرار می‌دهید، به حد موثری می‌تواند در پخش و کیفیت بلندی آن تاثیر داشته باشد. بنابراین اگر با مشکل صوتی تلویزیون مواجه هستید، بهتر است چند دقیقه وقت گذاشته و با بررسی این موضوع به دنبال تعیین مکان بهینه برای یک تجربه صوتی فراگیر باشید.

در تلویزیون‌های قدیمی که بلندگوها به سمت پایین قرار دارند، این مشکل بیشتر دیده می‌شود؛ چراکه صدا برای رسیدن به مخاطب به‌جای اینکه از تلویزیون پخش شوند، از زمین پخش می‌شوند. اما در تلویزیون‌های امروزی این مشکل کمتر دیده شده و علت آن در قرارگیری بلندگوها در سراسر قاب است. به همین دلیل قرارگیری تلویزیون روی یک سطح صاف تا حد زیادی می‌تواند به رفع مشکل کمک کند.

در تلویزیون‌های امروزی به‌دلیل قرارگیری بلندگوها روی قاب برای نصب در دیوار مناسب‌تر هستند؛ چراکه با پخش یکنواخت صدا از روی دیوار عمودی می‌تواند تجربه حس فراگیرتری را القا کند.

محیط اطراف تلویزیون؛ عامل موثر دیگری در کیفیت صدا پخش شده

چیدمان اتاق تلویزیون می‌تواند به‌طرز شگفت‌انگیزی بر نحوه انتقال صدا تأثیر بگذارد. این امر به‌ویژه برای تنظیمات سینمای خانگی اختصاصی با آکوستیک دقیق برنامه‌ریزی شده مهم است. بنابراین کاربران خانگی می‌توانند با مدیریت نحوه بازتاب صدا تا حد قابل توجهی مشکل خود را حل کنند.

در مورد بازتاب بهتر است در ابتدا به این مورد اشاره کنیم که اشیایی که در زیر تلویزیون شما قرار دارند، می‌توانند با افزایش و یا کاهش کیفیت صدا، در بلندی آن تاثیر داشته باشند. این افزایش و یا کاهش بیشتر وابسته به جنس آنان است که آیا صدا را به‌طور کامل بازتاب می‌دهند و یا بخشی از آن را جذب می‌کنند.

به‌همین خاطر در فضاهای باز تماشای یک فیلم به‌خاطر صدا گل‌آلود مانند آن نمی‌تواند جذاب باشد و متهمین ردیف اول این اتفاق نیز دیوارها و کف‌های خالی از هر چیزی هستند. آنها باعث می‌شوند تا صدا به اطراف پرتاب شده و به‌طور بالقوه دیالوگ را خفه می‌کنند.

برای مقابله با چنین انعکاس‌های زننده‌ای به‌طور خیلی ساده می‌توانید با پوشاندن فضاهای باز بوسیله فرش، موکت و حتی گیاهان آپارتمانی صداهای اضافی و یا زننده را جذب کنید.

داشتن تجربه یک صدای فراگیر و باکیفیت از لحاظ علمی واقعا کار دشواری بوده و در هر فضایی امکان فراهم کردن آن وجود ندارد. اما انجام این ترفندهای ساده خالی از لطف نبوده و تا معقولی می‌توانند با افزایش کیفیت و یا جذب نویزهای اضافی به داشتن یک صدای خوب کمک کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!