Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 در خصوص جلسه امروزشان در مورد قرارداد ویلموتس صحبت کرد.

سیدنظام‌الدین موسوی، رییس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود که درباره قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برگزار شد، گفت که قرار است جلسات بیشتری برای حصول نتیجه در این‌باره برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، سیدنظام‌الدین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز عصر کمیسیون اصل 90 گفت:

جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ با حضور وزیر ورزش، معاونین وی، اعضای هیأت رییسه فعلی و سابق فدراسیون فوتبال و برخی اعضای کمیسیون و نمایندگان مجلس با محوریت بحث و بررسی بر سر قرارداد ویلموتس برگزار شد.

وی افزود:

در جلسه پیشین قرار شد وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال کشور مستندات خود را در این باره ارائه کنند. این مستندات به کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ ارائه شد. در این جلسه هم در خصوص این مستندات و توضیحات ارائه شده مفصلا صحبت کردیم. قرار شد جلسات بعدی هم در این خصوص برگزار تا نتیجه اعلام شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیسیون اصل 90 کمیته فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

از صبح امروز بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در صحن مجلس آغاز شد و ادامه بررسی آن در دستورکار جلسه نوبت عصر مجلس قرار گرفت.

کد خبر 6092167 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد