Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و فصل گذشته نساجی مازندران در حال مذاکره با مدیران باشگاه استقلال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال که قبل از فینال جام حذفی وارد مذاکره با بازیکنان مد نظر شده بود، پس از بازی مقابل تراکتور، به‌صورت جدی‌تری باب صحبت با لیست نقل و انتقالات ای خود را آغاز کرده و جلساتی را با آنها ترتیب داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که از اسامی مختلفی برای حضور در دروازه استقلال نام برده می‌شود، اما ظاهراً قرار است یک انتقال غیرمنتظره برای آبی ها اتفاق بیفتد و این باشگاه یک گلر سابق قرمزپوش را به خدمت بگیرد.

محل مذاکره مدیران باشگاه استقلال این روزها میزبان بازیکنان مختلفی است که در پست‌های متفاوت بازی می‌کنند ولی دقایقی قبل یک دروازه‌بان وارد جلسه با مدیران آبی‌ها شد.

علیرضا حقیقی که سابقه بازی در تیم‌های پایه و بزرگسالان پرسپولیس را دارد ک فصل گذشته در نساجی مازندران عضویت داشت و عملکرد خوبی در این تیم ارائه داده بود، دقایقی قبل در هتل آزادی تهران به اتاق جلسه مذاکره با استقلالی‌ها رفت.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد، رشید مظاهری که از تراکتور جدا شده به استقلال می‌رود، اما انگار مدیران این باشگاه به دنبال حقیقی رفته‌اند.

چندی پیش نام‌هایی همچون حبیب فرعباسی نیز برای حضور درون دروازه استقلال و رقابت با سید حسین حسینی شنیده می‌شد، اما حقیقی تبدیل به گزینه جدید آبی‌ها شده و اگر مذاکرات طرفین که هم‌اکنون در حال انجام است به خوبی پیش برود، این گلر سابقا پرسپولیسی آبی‌پوش می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال نساجی مازندران استقلال نساجی مازندران نقل و انتقالات 1399 نقل و انتقالات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم) برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم) عصبانیت شدید رونالدو در جریان مسابقه شب گذشته برابر الخلیج (فیلم)

دیگر خبرها

  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است