Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو قادر به همراهی پرتغال در لیگ ملت های اروپا نخواهد بود. 

کریستیانو رونالدو مهاجم 35 ساله یوونتوس و تیم ملی پرتغال نمی تواند تیم ملی کشورش را در بازی مقابل کرواسی همراهی کند. طبق گفته رسانه ها، انگشت پای کریستیانو رونالدو به دلیل گزیدگی توسط زنبور متورم شده و عفونت کرده است. رونالدو هم اکنون تحت درمان آنتی بیوتیکی قرار گرفته اما وی بازی امشب تیم ملی پرتغال مقابل کرواسی در لیگ ملت های اروپا را از دست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو تاکنون موفق شده تا در بازی های ملی 96 گل به ثمر برساند و علی دایی نیز 109 گل در بازی های ملی به ثمر رسانده است. رونالدو اکنون 13 گل با رکورد آقای گلی جهان فاصله دارد و بازی پرتغال مقابل کرواسی فرصت خوبی برای او بود تا تعداد گل های خود را افزایش دهد. همین موضوع، سوژه جدید کیارش موافق، کاریکاتوریست سایت طرفداری شده است:

کاریکاتور کیارش موافق

همچنین بخوانید:

کریستیانو رونالدو به دلیل گزیدگی توسط زنبور بازی برابر کرواسی را از دست داد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!

از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

به گزارش خبرورزشی، این روزنامه هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند، نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏