Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:45:31 GMT

تحقق سرمایه‌گذاری در محل شهربازی بجنورد بسیار سخت است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۹۸۷

تحقق سرمایه‌گذاری در محل شهربازی بجنورد بسیار سخت است

بهمن جباری در گفتگو با اشاره به مشکلات پیش رو جهت اخذ موافقت نظر اکثریت اعضای شورای شهر جهت سرمایه‌گذاری در محل شهربازی اظهار داشت: جلسات و نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان، مدیران و شهردار بجنورد جهت رفع دغدغه‌های مطرح شده از فردا آغاز می‌شود.

رئیس شورای اسلامی بجنورد با اشاره به حضور نماینده کنسرسیوم در جلسه فردا یادآور شد: در این جلسه ایرادات وارده مورد بحث قرار خواهد گرفت و خروجی جلسه به کمیسیون‌های تخصصی مختلف ارائه می‌شود تا جهت تصمیم‌گیری به جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورا و از آن‌جا به صحن علنی منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: برخی اعضای شورای شهر با اصل سرمایه‌گذاری در مکان فعلی مخالف هستند و جلب رضایت آن‌ها کار بسیار سختی است.

بهمن جباری با اشاره به محل سرمایه‌گذاری این طرح خاطر نشان کرد: آن‌چه که در مکان مدنظر جهت سرمایه‌گذاری، علی‌رغم برخورداری از چند اصله درخت مشهود است، یک فضای بازی فارغ از پوشش مناسب گیاهی است با این توصیف که با توجه به پایان قرارداد راهبر شهربازی و جمع‌آوری وسایل بازی همین مکان در چند ماه آینده یک فضای بلا استفاده خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی بجنورد در ادامه افزود: به نظر می‌رسد اگر نگاه‌ها نسبت به انجام این قبیل سرمایه‌گذاری‌ها کمی متعالی باشد، برخی ایرادات وارد شده مرتفع می‌شود.

وی در ادامه گفت: شعار توسعه، آبادانی و دغدغه اشتغال‌زایی برای جوانان با سهم‌خواهی برخی در تضاد کامل است.

بهمن جباری از احتمال اخذ کسب ۶ رأی موافق اعضای شورای شهر از سرمایه‌گذاری این طرح خبر داد و تصریح کرد: سه عضو شورای شهر بجنورد از اساس با انجام این کار در محل پارک شهربازی مخالف هستند و کسب نظر مثبت آن‌ها تقریباً محال است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به این‌که زمین شهربازی موقوفه نیست خاطر نشان کرد: سند تک برگ مکان فعلی به نام شهرداری بجنورد موجود است و برخی ادعاها پیرامون اقامه دعوی در مراجع قضائی موضوعیت ندارد و شهرداری که خود متولی اخذ پروانه ساخت به شرط برخورداری از سند مالکیت است، هیچ‌گاه تخلفات این چنینی را مرتکب نمی‌شود.

وی با اشاره به روند اخذ موافقت در گذشته با صاحبان املاک تصریح کرد: در سال‌های گذشته اعمال ماده قانون ۱۰۱ مطرح نبود و توافقات با مالکین جهت اجرای طرح‌های توسعه‌ای شهری در کمیسیون توافقات با حضور بزرگان انجام می‌شد و در ازای اعطای برخی امکانات به توافق ضمنی می‌رسیدند و هزینه‌ها نیز در قالب زمین و تسهیلات پرداخت می‌شد.

بهمن جباری در انتها خاطر نشان کرد: در صورت طرح مباحث جدید در جلسات تصور باقی ماندن سرمایه‌گذار کمی دور از انتظار است.

در طرح مشارکتی ساخت مجتمع تجاری، مسکونی و فرهنگی شهرداری بجنورد با یک سرمایه‌گذار مقرر شده است آورده شهرداری نزدیک ۴ هکتار از فضای پارک شهربازی بجنورد باشد که این مسئله سرمایه‌گذاری را به محل بحث جدی موافقین و مخالفین مبدل کرده است.

کد خبر 5016392

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر بجنورد بهمن جباری شهرداری بجنورد محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت شیراز مراسم عزاداری ماه محرم عاشورا آمار کرونا بوشهر بازگشایی مدارس کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین سرمایه گذاری بهمن جباری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: مشارکت های مردمی نیز در راستای ایفای نقش مردم در اجرای عدالت بوده و قطعا می تواند نقش مهمی و اثرگذاری در امنیت و پایداری صلح و سازش در جامعه داشته باشد.

او احیای فرهنگ صلح و سازش در همه بخش ها را از اهداف قوه قضاییه دانست و افزود: به منظور تحقق شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اینکه اصناف از مهمترین عناصر اقتصادی کشور هستند و حجم بالای قشر مرتبط با اتاق اصناف وجود دارد، بزودی 5 شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز، که سبب کاهش حجم پرونده ها در دادگاه خواهد شد، تشکیل و راه اندازی می شوند.

این مقام قضایی بیان داشت: شعبه تخصصی اتاق اصناف در رفع اختلاف و مسایل بین واحدهای صنفی، مشتریان و اتحادیه‌ها نیز ایفای نقش می‌کند و سعی بر حل مسائل براساس ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا دارد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان اظهار داشت: شعب تخصصی به مشکلات و مسائل اصناف رسیدگی خواهند کرد تا علاوه بر اینکه در بهبود روند اجرایی برنامه ها و حل اختلافات اثرگذار باشند موجب افزایش رضایت قشرهای مختلف مردمی نیز می شوند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: به جهت ایجاد راهکارهای کاربردی و تسریع در رسیدگی به پرونده های این اتاق، شورای سیاست گذاری مرتبط با شعب شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه اندازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود