Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، سید آرش حسینی میلانی در مناظره تلفنی رادیو گفت‌وگو درباره بازگشایی مدارس گفت: شورای شهر و شهرداری از ابتدای شیوع ویروس کرونا با توجه به جمعیت زیاد شهر تهران، نگران از گسترش این ویروس بود و تلاش کرد در کنار دولت، ریسک‌ها را کاهش دهد. 

 وی گفت: ما متکی به نظرات رسمی جامعه پزشکی و انجمن‌های تخصصی هستیم، برآیند نظرات جامعه پزشکی به ویژه نظام پزشکی برای شورای شهر مهم است و به همین دلیل، هشدار آنها را بابت گسترش ویروس کرونا در اثر بازگشایی حضوری مدارس را جدی گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این عضو شورای شهر تهران گفت: اگر تلاقی پیک سوم شیوع ویروس کرونا با بازگشایی مدارس همزمان شود، چه کسی پاسخگو است؟ باید متخصصان پاسخ دهند آیا افراد زیر ۱۲ سال در برابر کرونا ایمنی دارند؟ افراد بالای ۱۲ سال چطور؟

روحانی: امسال مدارس باید مثل پادگان‌های نظامی باشند

 حسینی میلانی درباره مسئولیت مدیریت شهری در برابر گسترش کرونا گفت: مسئولیت مدیریت شهری تسهیل در رفت و آمد و ترافیک و همچنین ضد عفونی کردن وسایل نقلیه است که شهرداری این اقدامات را انجام داده است. 

 وی درباره احتمال لغو طرح ترافیک گفت: مسئولیت لغو طرح ترافیک با شورای شهر نیست بلکه با شورای‌ ترافیک است و بازگشایی مدارس هم امروز ۱۰ درصد به ترافیک افزود. اگر این موضوع در این شورای ترافیک مطرح شود، ممکن است تصمیم‌گیری کلان‌تری اتخاذ شود. 

 سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری گفت: تا چه میزان زیرساخت‌های لازم در مدارس به ویژه در مناطق محروم وجود دارد، آیا امکان فاصله‌گذاری فیزیکی در مدارس وجود دارد؟ آیا اقلام ضدعفونی‌کننده به اندازه کافی وجود دارد؟ تهویه لازم در کلاس‌های مدارس وجود دارد؟ اینها نگرانی‌هایی است که اگر آموزش و پرورش به آنها پاسخ دهند، اعتماد مردمی هم بیشتر می‌شود. 

 حسینی میلانی گفت: خانه‌ها مهمترین پناهگاه برای فرزندان و خانواده‌ها هستند، والدین به شدت نگران سلامت فرزندانشان هستند و قطعا حساسیت آنها بیشتر از آموزش و پرورش است. هفت ماه است که کووید۱۹ به یک بمب ساعتی تبدیل شده، آنگاه چطور انتظار دارید مردم طی فقط دو هفته اطلاع‌رسانی ناکارآمد حاضر شوند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند. 

وی افزود: در مدارس که امکان نظارت و کنترل بر رفتار دانش آموزان وجود ندارد، چطور می‌شود آن را به شکل پادگان اداره کرد؟ والدین بیشتر از نمره و کنکور، به دنبال حفاظت از جان عزیزانشان هستند.

کد خبر 546528 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران حسن روحانی مدرسه و مدارس شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران حسن روحانی مدرسه و مدارس شورای شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر


به گزارش تابناک، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 ناصر عتبانی در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

سردشت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

 

ایرنا

دیگر خبرها

  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • دانشگاه پادگان نیست
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد