Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اطلاعیه شماره ۱۳ را صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع نامزدهای محترم مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در راستای اجرای ماده ۵۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضروری است به «سامانه ثبت نام نمایندگان نامزدهای انتخابات» به نشانی زیر مراجعه نموده و بعد از وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود و ورود به سایت، نسبت به ثبت مشخصات نمایندگان خود در شعب اخذ رأی تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشانی سایت: https://namayandeh.shora - gc.ir

در ضمن به منظور دریافت نام کاربری و رمز ورود به سایت، لازم است نامزدهای محترم به دفاتر نظارت شورای نگهبان در استان‌ها و شهرستان‌های مراکز حوزه انتخابیه، مراجعه نمایند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ روز دیگر برگزار خواهد شد و در این انتخابات ۸ حوزه از ۲۱ حوزه انتخابیه به‌صورت الکترونیکی تمام مکانیزه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ روز دیگر برگزار خواهد شد. در این انتخابات ۲۱ حوزه انتخابیه خواهیم داشت که ۸ حوزه از ۲۱ حوزه انتخابیه به‌صورت الکترونیکی تمام مکانیزه خواهد بود.

در ادامه با نحوه عملکرد صندوق اخذ رای الکترونیکی آشنا شوید:

کد خبر 751666

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد