Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین نشست شواری هماهنگی حمل و نقل و لجستیک وزارت راه و شهرسازی عصر امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

نهمین نشست شواری هماهنگی حمل و نقل و لجستیک وزارت راه و شهرسازی عصر امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

در این نشست که با حضور معاونان ستادی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، مدیران تمام دستگاه‌های زیرمجموعه به صورت ویدئو کنفرانسی در این نشست شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه شهرام آدم‌نژاد، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گزارشی از آخرین اخبار کمیته حمل و نقل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه داد که در این گزارش بر رعایت حداکثری پروتکل‌ها در تمامی حوزه‌های حمل و نقل تاکید شد.

همچنین در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت حمل و نقل منطقه ای توسط دفتر توسعه بین‌الملل ارائه شد. در بخش دیگری از این جلسه محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تحلیلی از آثار اقتصادی و خسارات ناشی از شوک‌های محیط پیرامونی بر حمل و نقل دریایی کشور به سمع و نظر حاضران این نشست رساند. حمل و نقل سبز دیگر موضوعی بود که توسط دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری مل و نقل گزارشی از آن ارائه و در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد اسلامی در این نشست با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌ها توسط وزارت راه و شهرسازی یک تکلیف به شمار می‌آید، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی در این زمینه وظیفه نظارتی داشته و طبق قانون و مقررات برای متخلفان مجازات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: رعایت و اجرای تمامی پروتکل‌ها در همه حوزه‌های حمل و نقل یک الزام است و در این خصوص تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وظیفه دارند با متخلفان بنا به مجازات های در نظر گرفته شده برخورد کنند. به همین خاطر و در این خصوص قطعا با هر شرکت و مجموعه متخلفی بدون تعارف و در صورت محرز شدن تخلف برخورد و موارد تخلف کاملا شفاف رسانه‌ای خواهد شد.

در این جلسه وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که کرونا یک فرصت برای توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک به شمار می‌آید، تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه وزارت راه و شهرسازی یکی از پیشروترین وزارتخانه‌ها در کشور به شمار می‌آید. در این خصوص در تلاش هستیم تا به زودی میزان مراجعات حضوری اجباری مردم برای دریافت برخی خدمات به وزارت راه و شهرسازی را با ارایه خدمات الکترونیک به صفر برسانیم.

 

ایسنا

برچسب ها: بهره وری ، حمل و نقل ، وزارت راه و شهرسازی ، وزیر راه و شهرسازی ، محمد اسلامی ، ویروس کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Juy

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی ویروس کرونا وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی پروتکل ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریم‌ خود از سوی ایران، ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما درباره نقش ایران در منطقه غرب آسیا را تکرار کرد.

به گزارش مشرق، گرنت شپس جمعه شب با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیر سابق)، ادعا کرد: ایران مسئول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی گروه‌های نیابتی (شامل) حماس، حزب الله، حوثی‌ها، شبه نظامیان مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است.

وی در تداوم جوسازی‌های رسانه‌ای، مدعی شد: اگر ایران فکر می‌کند که تحریم‌های اخیر کسی را مرعوب می‌کند، کاملا در اشتباه است.

دولت انگلیس دو هفته پیش در تداوم حمایت تمام‌قد از رژیم صهیونیستی، وزیر دفاع و شماری از مستشاران نظامی ایران را تحریم کرد. وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در چارچوب اجرای قانون «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» تعدادی از نهادها و اشخاص انگلیس از جمله وزیر دفاع این کشور را تحریم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه کشورمان آمده است: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدام رژیم انگلیس در حمایت و تسهیل اقدامات مخرب اشخاص و نهادهای مذکور شامل حمایت و تسهیل ارتکاب اعمال تروریستیِ رژیم صهیونیستی که نقض تعهدات بین المللی رژیم انگلیس در مقابله با تروریسم به شمار می‌رود، اعلام می‌کند که اقدام رژیم انگلیس، نقض آشکار اصول اساسی حقوق بین الملل مندرج در منشور ملل متحد است.

این بیانیه می‌افزاید: تمامی نهادهای جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را که شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حساب‌های بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.

وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود. جمهوری اسلامی ایران ضمن اعمال این تحریم‌ها، رژیم انگلیس را در قبال حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر، مسئول و پاسخگو می‌داند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا
  • تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند