Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زندانی 29 ساله در اسپانیا روی تخت کالبدشکافی زنده شد.

گزارش رسانه های خارجی حاکی از آن است که زندانی که به اتهام سرقت و شرارت در سلول انفرادی بود تا حکم اعدامش صادر شود به طور ناگهانی بیهوش شد و 3 پزشک زندان مرگ او را تایید کردند.

زنده شدن مرده روی تخت کالبدشکافی

پس از این که جسد داخل کیسه ای مخصوص گذاشته و روی تخت کالبدشکافی قرار گرفت پزشکی که مشغول آماده کردن لوازم مخصوص بود متوجه صدای خر و پف جسد شد و زمانی که دقیق تر به سمت او رفت فهمید که بیمار نفس می کشد و زنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک حاضر در اتاق کالبدشکافی به سرعت نیروهای امداد را مطلع کرد تا او را به بخش مراقبت های ویژه منتقل کنند.

خر و پفی که جان یک زندانی را از مرگ نجات داد

گفتنی است که خانواده مرد زندانی مدعی شدند که مرگ مرد جوان در حقیقت یکی از حملات شدید صرع بوده که پیش از این نیز اتفاق افتاده بود و پزشکان زندان مرگ او را اشتباها تایید کردند اما این در حالی است که مرگ زندانی جوان را 3 پزشک تایید کردند و در حقیقت او برای چند ساعت مرده و سپس زنده شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم زندانی سرقت پزشک زندان پزشکی اخبار حوادث اسپانیا جسد مرده در زندان کالبدشکافی عکس فیلم قتل ایران تلگرام سهام عدالت قاتل جزئیات پسر زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک

خبر عجیب رییس سازمان سنجش:برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزارهای جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزارها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075610 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی